יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

מריירת על רירי

שלום קוראות יקרות שלי ושלום קורא יקר, אחד.
את הפוסט הבא אני מקדישה לך. בעלי. תרשום בפנייך, ביום חמישי הקרוב 3.10.13 בשמונה בערב יש לי תכניות. גם אותך לא קיפחתי, בתכנית שלך - לשמור על הילדה. אני אהיה בהשקה של קולקציית השת"פ בין מאק לריהאנה.
מי שמעוניינת להצטרף אלי להשקה, באחד מסניפי הרשת צריכה להירשם מבעוד מועד: 1-599-5000-19.

מה מחכה לנו? מה לא?!?
החל מהאריזות המדהימות בגווניהן הורדרדים-זהובים (אריזות הן חולשה ידועה שלי) וכלה באקססוריז נלווים כדוגמת המברשות והריסים המלאכותיים (תנחשו על מה שמתי עין...)

אז מה ריהאנה, הידועה בכינוייה "רירי" ומאק בישלו לנו?

Just name it..

  • שתי פלטות הכוללות רביעיית צלליות בגוונים: קקאו מעושן Smoked cocoa וקקאו Her cocoa. מחיר: 255 ₪
  • ארבעה שפתונים בגוונים: ניוד Nude, כתום קריר Who's that chick, אדום מט קריר Riri woo ("רובי וו" מצלצל לכן מוכר??) ושזיף כהה מט Talk that talk. מחיר: 99 ₪
  • ליפגלוס בגוון אדום קריר קרמי Riri woo. מחיר: 99 ₪
  • עפרון שפתיים עמיד בגוונים: אדום קריר קרמי Riri woo ושזיף כהה מט Talk that talk. מחיר: 118 ₪
  • מסקרה שחורה Gigablack. מחיר: 112 ₪
  • אייליינר שחור Pointblack. מחיר: 121 ₪
  • עפרון גבות בגוונים: חום-שחרחר מושתק Deep brunette ושוקולד כהה ועמוק Deep dark brunette. מחיר: 121 ₪
  • סומק דואו בגוון קורל קריר וברונזר טבעי מט Hibiscus kiss. מחיר: 152 ₪ 
  • סומק בגוון נחושת חמה Bad girl gone good. מחיר: 132 ₪
  • Cream Colour Base בגוון שימר זהוב וקרמי Diamonds. מחיר: 117 ₪
  • ריסים מלאכותיים Lash 36 ו-Lash 35. מחיר: 87 ₪
  • מברשת דואופייבר מוקטנת לעיניים מס' 282SE מחיר: 278 ₪
  • מברשת דואופייבר מוקטנת לפנים מס' 187SE מחיר: 191 ₪
המתכת הנוזלית הזאת מזכירה לי את "שליחות קטלנית"..

ברור לכן שמדובר במהדורה מוגבלת. כן..?

לו רק האיפור שלה היה גורם לנו להיראות כמוה..

אה, ועוד משהו קטן בעלי היקר, אפשר להשאיל את כרטיס האשראי שלך..?





2 תגובות:

  1. אין ריהנה מהממת! אני חושקת בקולקציה הזו נואשות. אבל אני חושבת שאני אחזיר מעמד עד ברלין, סה"כ עשרה ימים לאחר השקת הקולקציה... ואת יודעת כמה סניפי מאק יש בברלין? הרבה :))

    השבמחק
    תשובות
    1. תהני בברלין מתוקה! גם מהעיר וגם מהשופינג!!

      מחק