יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

לפנק לפנק לפנק...

"היי האשה המסתורית..." הזמנה שנפתחת באופן שכזה לא יכולה להיתקל בסירוב. 
ביום סתווי וחם מצאתי עצמי משוטטת ברחובות ת"א, תרה אחר פינתה הקסומה של שרון...


Green pink

אכן הגעתי לפינה קסומה להפליא; בלב האורבניות התל אביבית בדיזינגוף 286 שוכנת לה פנינה אמיתית ובה שלל אוצרות טבע בשפופרות ובקבוקים.




את גרין פינק שרון המקסימה חובקת מזה כשנתיים (מזל טוב!), גישתה גורסת כי לכימיקלים אין מקום על עורנו ועל גופנו והיא מוכיחה שאפשר לתת מענה לכל צרכי העור באמצעות מוצרי טיפוח המבוססים על כוחו המרפא של עולם הצומח. בצורה זו העור מקבל רכיבי הזנה המאפשרים לו להשתקם וכך למצות את מלוא הפוטנציאל שלו, כלומר להיראות הכי טוב שלך.
מוצרי הטיפוח בגרין פינק טבעיים לחלוטין ואורגניים, ביניהם ניתן למצוא מוצרים של חברות מובילות:


טיפול פנים אקספרס

שרון הזמינה אותי להתפנק בטיפול פנים אקספרס בן חצי שעה (פה אני חייבת לציין שחצי שעה לא תספיק לכן, שרון היא אחד האנשים הנחמדים והמרתקים שתזכו לפגוש, הזמן חולף במחיצתה בקלות..)



טיפול הפנים הוא דרך עדינה להמריץ את התחדשות העור ולחשוף מראה צעיר ובריא יותר. על פי הפילוסופיה של גרין פינק, טיפוח אפקטיבי כולל ניקוי והזנה יומיומית. טיפול אקספרס מהווה בוסט של אנרגיה לתאי העור ומומלץ לניקוי והזנה עמוקה, בין אם ברצונכן לפתוח את היום בחוויה מעוררת חושים או לסיימו בהתפנקות מרנינה.


מתכוננים..


המוצרים בהם שרון השתמשה הותאמו לעורי ולצרותיו:

מוצרי Neal's Yard remedies ופארן

שלבי טיפול הפנים:
  1. ניקוי פנים שטחי - הסרת שכבת לכלוך באמצעות חלב פנים המכיל שרף לבונה לחידוש העור.
  2. ניקוי פנים עמוק באמצעות מסכת בוץ שחור של פארן. המסיכה מסייעת בהסרת תאי עור מתים, שמנוניות שהצטברה בנקבוביות ומותירה את העור נקי ורך.
  3. טונר מי פנים - משלים את פעולת הניקוי, מרענן ומאזן את עור הפנים, מכווץ נקבוביות ומכין את העור לקליטת החומרים הבאים עליו לטובה.
  4. טיפול נקודתי בפצעונים באמצעות ג'ל מצמח המהוניה.
  5. ג'ל עיניים למיצוק העור סביב העיניים ולהפחתת נפיחות ועיגולים שחורים.
  6. סרום פנים אנטי אייג'ינג - זריקת עידוד ממריצה ואינטנסיבית לחידוש ורענון העור
  7. מסכת הזנה עמוקה - עשירה בחומרים פעילים להמרצת התחדשות העור וחיזוק העור. מעניקה לחות עשירה. העור הנקי "שותה" את הרכיבים המועילים ומקבל חיים חדשים.
  8. קרם לחות לפנים במרקם מאט עם מקדם הגנה SPF 30.
טיפול הפנים לווה באמבט לרגליים (גם להן מגיע לנוח) - עם מלח ים המלח ותמצית אקליפטוס המרככת את העור, פותחת את הנשימה, ממריצה את מחזור הדם ומרגיעה. בתום הטיפול התפנקתי בקרם רגליים בניחוח מנטה משכר של פארן.

שרון לא קיפחה את שיערי ופינקה אותו במסכת שמן קוקוס, אצטרובלים ורוזמרין המחזקת את השיער, מרגיעה את הקרקפת ומעניקה ברק ורכות טבעית המורגשים לאחר החפיפה.

שום חווית טיפוח אינה שלמה ללא איפור הולם - האיפור המינרלי המצויין של פארן (שכבר התנסיתי בו בעבר) מעניק מראה טבעי ואחיד לעור הפנים, הפיגמנטים הם מינרלים (כגון אבץ ומיקה) המופקים מהאדמה. יתרונם הגדול בכך שאינם סותמים את נקבוביות העור ומאפשרים לו לנשום בחופשיות, תחושת הקלילות ניכרת וההרגשה "נטולת איפור" עושה חסד עם עורנו במזג האוויר הישראלי..


החוויה שתזכו לה היא על חושית; את פינוק הפנים, כפות הרגליים והקרקפת, מלווים מוזיקה מרגיעה וריחות משגעים המתחלפים בהתאם לחומרים בהם שרון משתמשת. אפילו קול פכפוך מי אמבט הרגליים נעם לאוזניי והשרה אווירת חופש אקזוטי במקום מרוחק.. ממליצה לכן בחום לקפוץ לביקור בגרין פינק, להתרשם ממגוון מוצרי החנות האורגניים, לחוות את מגע ידיה הקסום של שרון ולהעניק לעצמכן טיפול מפנק ובריא במיוחד בעלות של 90 ש"ח בלבד (לתיאום טיפול צלצלו: 03-9606060).

שלושת המילים המעטרות את החנות מסכמות את החוויה היטב:



לא הייתן רוצות לחוות אותן ממקור ראשון..??



גילוי נאות: הייתי אורחת המקום







6 תגובות:

  1. נראה שניהנית, שמחה בשבילך ;-) פארן היא חברה שמסקרנת אותי כבר זמן מה ולצערי עוד לא יצא לי לנסות את מוצריה אבל כנראה שבקרוב. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לפארן מוצרים נהדרים ואיכותיים. מחכה לשמוע את חוות דעתך...

      מחק
  2. החנות נראת כ"כ טוב! עושה חשק ללכת לבקר.. מה גם שמוצרים טבעיים שלא נוסו, פלוס העובדה שאני נמצאת כרגע כמה דקות הליכה משם... לא בלתי נמנע שתקבלי בקרוב חשבונית =P

    השבמחק
    תשובות
    1. תיבת הדואר שלי מצפה לחשבונית שלך.. העיקר שתהני!

      מחק
  3. נשמע מפנק :)
    הטיפול הוא טיפול לשם הזנת העור וההנאה ללא הוצאת שחורים?

    השבמחק
    תשובות
    1. מפנק בהחלט!
      אכן מדובר בטיפול מזין ומפנק ללא הוצאת שחורים..

      מחק