יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

גלוסיבוקס נובמבר 2013

הולה בננות, צפייה גדולה הורגשה ברחבי הרשת לקראת קופסת גלוסיבוקס נובמבר וזאת בייחוד לאחר תמהיל קופסת אוקטובר שנראה מאכזב בפני חלק מהמנויות. אז הנה גברת נובמבר ניצבת לפניכן במלוא תפארתה.. 


אני לא קופסא, אני שקית!!


כוכבי הקופסא



דבר הקופסא



אם מישהו שואל אותי...

מתוך ששת המוצרים בקופסא, 3 בגודל מלא כאשר שניים מתוכם של חברות מוכרות ואחד מהווה הפתעה נעימה.
  • מסקרת Volume express cat eyes של מייבלין  - המסקרה מתיימרת לייצר עיניים חתוליות. פה נשאלת השאלה  - מה ההגדרה של עיניים חתוליות? עד שאפענח את התשובה אעדכן אתכן שהמסקרה מאריכה את הריסים, מפרידה ומעגלת אותם ללא יצירת גושים אבל במלאכת העיבוי אינה מצטיינת. בזמנו סקרתי את אחותה לסדרה black י100% שהצטיינה גם בעיבוי הריסים והשחרתם בדרמתיות. סה"כ מדובר במסקרה מעולה (גם אם היא פחות מצטיינת מאחותה), צריך להתרגל למברשת המעוגלת המאפשרת סירוק הריסים העליונים בהברשה אחת אבל דורשת נקיטת משנה זהירות בהברשת הריסים התחתונים. כמו כן, לוקח לה מעט זמן להתייבש ולהתקבע אז תשתדלו לא להתעטש מיד לאחר מריחתה.. חפשו אותה במבצעים בפארמים או ברשת..

  • ליפגלוס מינרלי של פארן - אם אתן עוקבות אחר הבלוג אתן מכירות את חיבתי לאיפור מינרלי. לפארן יש מוצרים מינרליים נהדרים ועד כה זכיתי להתנסות בצלליות הרב תכלתיות המקסימות שלהם. בקופסת נובמבר המתין לי ליפגלוס המיוצר מחומרים טבעיים המכיל בין היתר חמאת שיאה ושמן חוחובה המצטיינים בריכוך השפתיים מבלי להותירן דביקות. לגלוס שקיבלתי גוון ניודי יחסית בשם "Ramon sunset". בזכות הגוון העדין הגלוס יתפקד עבורי יותר כבאלם לחות (אל תטעו, מדובר ביתרון גדול!) כפי שעיניכן רואות ביציאת הגלוס מהשפופרת הפורמולה נראית שמנונית בעוד הפיגמנט נפרד ממנה מעט, אך על השפתיים אין ביטוי להפרדת הפאזות והן מתערבבות יחדיו בהרמוניה ומזינות את השפתיים בלחות מתמשכת לאורך זמן. קחו בחשבון שכיאה למוצרים טבעיים להם לא מוספים חומרי טעם וריח מלאכותיים, לגלוס / באלם ניחוח המזכיר תה צמחים (נטול סוכר כמובן)..

  • לק מבית Color club - מודה אני בפניכן שאת קולור קלאב אינני מכירה. בזכות מוצרים כאלה אני מברכת על קונספט קופסת ההפתעות. מדובר בלק שמתייבש במהירות שיא ועושה רושם שבקולקציית הלקים מככבים להם גוונים משגעים במיוחד (תציצו באיביי כדי להיווכח). בקופסתי שכן לו לק מס' 923 בעל השם ההזוי משהו Voodoo you do. ללק גוון טורקיזי - אפרפר מתכתי (בתאורה מסויימת גוונו נוטה לירוק מטאלי..). הוא מאוד דרמתי ויפה ברמות כאובות (יסכימו איתי אלה מכן שמתחברות לגוונים הלא שגרתיים). הגוון הזה גורם לי חזור בי מהטענה שאני מעדיפה גוונים טבעיים על אצבעות ידיי. ללק פורמולה נוחה לעבודה, נוזלית יחסית ומברשת בעלת ראש קטן. נדרשו שתי שכבות להשגת מראה אטום אך בחרתי להוסיף שכבה שלישית רק בגלל שהתלהבתי ממנו כמו נערה פוחזת בהופעה של ג'סטין ביבר. נכון לרגעי כתיבת שורות אלה הלק סוגר כבר 3 ימים ללא צ'יפים וזאת מבלי שהשתמשתי ב-top coat (לא הספיקו 3 שכבות מהלק?!?)

  • קרם יום של וולדה - על חיבתי לוולדה התוודעתי כבר בסקירת קופסת ספטמבר שבזכותה התנסיתי בקרם הלחות מסדרת Iris. בקופסא הנוכחית זכינו לקבל טעימה נוספת ממוצרי החברה הנפלאים והפעם הרימונים מככבים. הקרם טוען להגנה מפני רדיקלים חופשיים הגורמים להזדקנות העור ובכך עוזר לשמירה על עור צעיר, מוצק ונטול קמטים. כיוון שהתרשמותי ממנו קצרה למדיי לא אוכל להעיד האם הקרם באמת עומד בהבטחתו אך כן אומר בוודאות שלאחר השימוש בו עור הפנים מרגיש חלק, נעים למגע וריחו נעים. מצאתי אותו בביו גאיה ב-140 ש"ח.

  • Aquamilk של לנקסטר - זה לא קרם לחות אלא נוזל לחות. מטרתו הענקת מראה מאט לעור, הזנתו בלחות וסיוע בשמירה על גמישות העור. כבעלת עור שומני הוא עשה עמי חסד ובהחלט לאחר השימוש הורגשה באופן מיידי תחושת חיוניות נטולת ברק. לצערי הדוגמית שחולקה בקופסא הכילה טיפות בודדות בלבד מהנוזל הנפלא הזה. הייתי שמחה להתנסות בו קצת יותר ולו רק בגלל הריח ה-מ-ד-ה-י-ם שלו.. פזלתי לכיוונו בסטרוברי שם מחירו 107 ש"ח.

  • בושם Nero Assoluto של רוברטו קוואלי - דוגמית בושם מתקתקה למדיי שניחוחה מושתת על וניל, סחלבים ופירות הדר. בד"כ אני אוהבת ריחות מתוקים, אך זה הרגיש לי מתוק מדיי.


למתעניינות, פרטים נוספים קיימים באתר החברה.

עד כאן גבירותיי, אשמח לשמוע מה אתן חושבות עלך קופסת נובמבר? 


גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה



8 תגובות:

  1. אוווו מחכה כבר לראות מה אני אקבל. אכן קופסא שווה :)

    השבמחק
  2. חיבתי למיזם הגלוסי ידועה ברבים. קיבלת יופי של קופסא, לא רק מוצרים מלאים אלא גם מוצלחים, זה סודה של הקופסא לא? להתוודע לדברים חדשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת להתוודע למוצרים חדשים של חברות מוכרות ולא מוכרות, בין אם הן יוקרתיות ובין אם הן מפתיעות ועממיות. אבל גם אף פעם לא מצטערת על מוצר מוכר ואהוב שמבצבץ לו מהקופסא.. כל עוד ושווי המוצרים מצדיק את עלות הקופסא, גלוסיבוקס עשו את שלהם...

      מחק
  3. קופסא מוצלחת מאוד החודש - במיוחד המסקרה הנפלאה הזו שעשתה לך ריסים לגמרי 'וואו'!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם המסקרה הייתה מעבה את הריסים טיפה יותר, היא הייתה נכנסת להיכל התהילה של המסקרות...

      מחק
  4. הגוון של הלק ממש תואם לרוחי ;) והמסקרות של מיביילין מצויינות, במיוחד סדרת הקולוסאל.. אם כי לאחרונה הצלחתי להתאהב ב"רוקט" הכחולה שלהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מודה שהרוקט ברשותי וטרם ניסיתי אותה... פשלה..

      מחק