יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

B-Cosmic collection by Yossi Bitton

קצת נוסטלגיה.. אי שם בספטמבר נחשפתי לראשונה למוצרי האיפור של יוסי ביטון במסגרת סדנת איפור אישית בה זכיתי לקחת חלק. מלבד חווית הסדנא המעשירה, נכחתי לאחרונה באירוע בלוגריות בו הוצג בפנינו הלוק החורפי מבית יוסי ביטון לשנת 2013/4.
עינת היפה בלוק חורפי שיצרה דגנית שמאי

בשני ביקוריי בחנות הקונספט התל אביבית של יוסי ביטון התחדשתי לי במס' מוצרים וכעת אשמח לחלוק עמכן את רשמיי...

שפתון Lip click 

על שפתון עמיד שאינו מייבש שמעתן? אם לא - הרשו לי להציג בפניכן את ה"ליפ קליק" של יוסי ביטון. מדובר בסדרת שפתונים פיגמנטיים בגימורים שונים.
בחרתי להתהדר בשפתון מאט ניודי שמספרו LC3. לרוב, שפתונים בגימור מאט מכבידים על השפתיים, אך השפתון הזה מצליח להפתיע שכן מרקמו קרמי וקליל מאוד.
שכבת שפתון שרדה על שפתיי כ-4 שעות וגם שהחלה להראות סימני דעיכה עשתה זאת באלגנטיות מבלי להשאיר איי צבע על השפתיים.
מלבד הפורמולה האיכותית (והריחנית!), קשה להתעלם מפטנט האריזה המדליק. הקץ לאריזות המעוגלות עם המכסים המשתחררים על דעת עצמם - קבלו את הסטארט אפ החדש  - קליק קטן בתחתית השפתון יחלץ אותו ממכסהו אל אוויר העולם.
חמוד שכזה יהיה שלכן תמורת 88 ש"ח.
עפרון גבות

עד שנתקלתי בעפרון הגבות של יוסי ביטון העדפתי להשתמש בצללית חומה (מאט כמובן) למילוי גבותיי. היתרון של השימוש בעפרון ניכר בעמידותו לאורך היום. בניגוד לעפרונות עיניים רגילים שמטבעם עמידים פחות, עפרון הגבות קשה יותר ומכיל שעווה לקיבוע הפיגמנט בעור.
ברשותי עפרון CB21 שגוונו כהה, לבהירות השיער שביניכן יתאים CB20.
ניתן להשתמש בעפרון באפליקציה יבשה ורטובה וזאת כדי לחזק את הפיגמנט ולשפר את עמידותו. רק הקפידו לסרק את גבותיכן לאחר מכן ו-זהו. זכיתן בגבות מושלמות.
עלותו 70 ש"ח. שווה את השקעה.
אייליינר Precision liner

בשגרת האיפור היומיומית שלי אני מעדיפה להשתמש באייליינר ג'ל כיוון שאני מסוגלת להגיע לרמת דיוק גבוהה באמצעות מברשת זוויתית ולשלוט בעצמי על כמות הג'ל הנאספת. באופן מפתיע, הצלחתי להגיע לרמת דיוק גבוהה לא פחות עם האייליינר של יוסי ביטון. קווים דקים משרטטים להם היטב וכמות החומר היוצאת מהאפליקטור המחודד משביעה את רצוני (החומר לא נוזל על העפעף וגם אין צורך להיאבק בו כדי להוציאו החוצה). 
האייליינר אמנם שחור אך יש לו תת גוון כחול נייבי, עובדה זו לא הפריעה לי, מה שכן גרע מטיבו של המוצר היא עמידותו. לאחר כשלוש שעות שבילה על העפעף החליט האייליינר לנדוד למחוזות אחרים.. להבא אנסה לקבע אותו עם צללית שחורה כדי לתת צ'אנס נוסף לרומן שהיה יכול להתפתח בינינו...
מחירו 90 ש"ח, יהיה מוצדק אם יעשה עבודתו בצייתנות מבלי לרעות בשדות זרים...
The best for last - צלליות משי

ליוסי ביטון מבחר פלטות צלליות עצום גדוש בצבעים משגעים בגימור מאט או שימר. בתור חולת צלליות, לעולם לא אסרב לאפשרות להרחיב את חיק המשפחה ולהוסיף צלליות נוספות לאוסף.
כשנתקלתי בפלטות צלליות המשי, חציו של קופידון נורו מקשתו ופגעו בלבי . סה"כ מדובר ב-3 פלטות בגימור משי (בניגוד ל-15 פלטות צלליות אבן "רגילות").
תקשיבו לי גבירותיי, הצלליות האלה פשוט מטריפות! הן פיגמנטיות מאוד, גימור המשי שלהן ניכר, חלקן דואוכרומיות, הן עמידות על העפעף, קלות לטשטוש, נטולות נשורת ובעלות נוכחות מעלפת. ולא - אם נראה לכן שהגזמתי עד עכשיו בתיאוריי אתן טועות, אני פשוט מאוהבת.
צלליות המשי ניתנות לשימוש באפליקציה יבשה ורטובה. יש שמועה הטוענת כי הצלליות הן רב תכליתיות ויכולות לשמש גם כאייליינר, סומק ואפילו שפתון... אני חייבת לבדוק את נכונותה...
החיסרון היחידי בנמצא - קיימות רק 3 פלטות משי. קדימה יוסי !! מחכה לפלטות נוספות !!
  •  AOP01  -  פלטת צבעים קרים שמחממת את הלב. שימו לב לצללית שבמרכז, היא דואוכרומית ירקרקה- זהובה, בסווטץ' שצולם עם הפלאש ניכר בה השמץ הזהוב (מבטיחה לכן שעל העפעף מבחינים בו היטב..)

סווטצ'ים:

  •  AOP02  -  פלטת חומים יפיפייה. מצויינת ללוקים יומיומיים ניטרליים עם טוויסט יוקרתי.


סווטצ'ים:

  • AOP03  -  פלטת הגוונים החמים. שתי הצלליות השמאליות ביותר דואוכרומיות; הצללית הקרמית מלווה בגוון אדמדם שלא ניכר בה בעודה נחה בפלטה והצללית האפרסקית היא דיופ מושלם ל-Expensive pink של MAC (ורודה - זהובה). בניגוד לשתי הפלטות הקודמות, בפלטה זו קצת קשה להוציא פיגמנט מהצללית האדמדמה- נחושתית והצללית בגוון הבורדו (שתי הצלליות הימניות בפלטה) - הפיגמנט ניכר היטב בסווטצ'ים שיצרתי אך במקרה שלהן התאמצתי קצת יותר בבניית הצבע לעומת יתר הצלליות בכל שלושת הפלטות מהן יוצא פיגמנט בטפיחת מברשת קלילה בלבד. עם ולמרות קיומן של הצלליות העקשניות, זאת הפלטה החביבה עלי מבין השלושה.


סווטצ'ים:

עלות פלטת צלליות - 210 ש"ח. נכון, המחיר מעט גבוה אך אל תשכחו שמדובר באיפור מקצועי ואיכותי (רק לצורך ההשוואה, חשבון פשוט מראה כי מחיר צללית בודדת של יוסי ביטון שמשקלה 1.2 גרם הוא 42 ש"ח. צללית בודדת של MAC שוקלת 1.5 גרם ועלותה 90 ש"ח - do the math....)

וכעת... לראשונה בבלוג...


לכבוד ה-Black Friday הקרב ובא (סתם חיפשתי תירוץ..) החלטתי לפנק את אחת מקוראות הבלוג בסדנת איפור אישית בשווי 250 ש"ח (בסניף ת"א בלבד). שעה וחצי של חוויה לימודית, הדגמת איפור יום וערב ומתן טיפים בהתאמה אישית ע"פ סוג העור ומבנה הפנים.

מה עליכן לעשות כדי להשתתף? לבצע את הפעולות המצוינות בתוסף ההגרלות (שימו לב ששתי הפעולות הראשונות הנן חובה והשתיים האחרונות הן פעולות רשות, מה שיגדיל את סיכויי זכייתכן במידה ותבצעו אותן).

a Rafflecopter giveaway
לתשומת לבכן:

  • ההצטרפות להגרלה אפשרית החל מיום ראשון  24.11.13 ועד יום חמישי, 7.12.13 (כולל).
  • עם הזוכה המאושרת אצור קשר באמצעות המייל ועליה לענות לי תוך 72 שעות אחרת אגריל זוכה אחרת. במקביל, שם הזוכה יפורסם בדף הפייסבוק שלי כך שיהיה קשה לכן לפספס במידה וזכיתן.

שאלות? בעיות? הערות והארות? הכל יתקבל בברכה! צרו עמי קשר בפייסבוק או במייל beautyinbetween@yahoo.com

בהצלחה לכולן!





גילוי נאות: למעט עפרון הגבות, המוצרים התקבלו לסקירה






12 תגובות:

  1. הסקירה ממש מעולה ובנוגע להגרלה א. בהצלחה, ב. את גאון! :)

    השבמחק
  2. איזו הגרלה מגניבה. תודה רבה!!!
    0707candy@gmail.com

    השבמחק
  3. בהצלחה! הגרלה מעניינת :)
    taz659@gmail.com

    השבמחק
  4. ברור שמעוניינת :)

    עדי
    adifried@gmail.com

    השבמחק
  5. הגרלה מגניבה :)
    tallybonfil@gmail.com

    השבמחק
  6. מעוניינת +++
    meitalsan@walla.co.il

    השבמחק
  7. tm20052@yahoo.com
    מעוניינת להיכנס להגרלה- מתאים לי שיעור איפור פרטי!!! :)

    השבמחק
  8. הי, הבלוג מאוד! אהבת האיפור ניכרת בו,
    אשמח לזכות מיה m032830@gmail.com

    השבמחק
  9. הי, הבלוג מאוד! אהבת האיפור ניכרת בו,
    אשמח לזכות מיה m032830@gmail.com

    השבמחק
  10. גם אני אוהבת את המוצרים שלו!
    אז ברור שבא לי על ההגרלה

    השבמחק