יום שבת, 1 במרץ 2014

Malu Wilz goodies

once upon a time... סקרתי בפניכן את ההשקה הראשונה שנכחתי בה. הזמן אט אט חלף לו ואנוכי הספקתי לגבש דעה מוצקה על המוצרים אותם קיבלנו.. הנה היא לפניכן..

פריימר עיניים

פריימר טוב הוא המפתח למתאפרת מאושרת. בד"כ אני מתאפרת בשש וחצי - שבע בבוקר, ומסירה את האיפור רק לפני טבילתי באמבט (על מי אני עובדת? כניסתי למקלחת) בתשע בערב. משמע, פניי מאופרת לפחות 14 שעות (אל תזדעזעו..) והציפייה שלי היא שמסיר האיפור באמת יסיר איפור ולא שאריות של משהו לא מזוהה שהיה פעם איפור.
צפיתי לגדולות מהפריימר - אהבתי את האריזה הקטנה והשחורה, לא נרתעתי מהניחוח הקליל והסבוני שלו ואפילו חיבבתי את השימר העדין המנצנץ לו על העפעף (מתאים במיוחד לחובבות המראה הניודי שמסתפקות בעפעף נקי ואייליינר). חבל שאת מבחן העמידות האגרסיבי שלי הוא לא צלח. כבר לאחר כ-5 שעות התחילה הצללית להצטבר לי בקפל העפעף.
אני מאמינה שהפריימר ישביע רצונן של בעלות עפעף יבש יותר.  כרגע הוא מספק אותי ליציאות בערב בלבד, אך לא ילווה אותי בימי עבודה ארוכים ומייגעים..
עלותו 106 ש"ח ל-5 מ"ל.
קצת סווטצ'ים:
שימר סטאר קרם

היה קל לרגע קט להתבלבל ולהניח שמדובר בצללית קרמית. אם אכן היה מדובר בצללית, לא הייתי ממליצה לאף אחת להשתמש בה; מרקמה שמנוני ודביק, היא גליטרית מאוד ונוטה להתפזר לכל עבר. כיוון שמדובר ב"שימר סטאר קרם" ובתרגום חופשי "קרם כוכבים מנצנץ" אהיה סלחנית יותר - הקרם קל מאוד למריחה ויתאים ביותר להארת אזור המחשוף.
אם אתן מחובבות המראה הנצנצי והגלאמי, בוודאי תאהבו את הסווטצ'ים הבאים:
רק כדי להמחיש לכן עד כמה הקרם שמנוני בפאן, שימו לב כיצד הוא נע באריזתו בקלילות. מה שכן, על הגוף הוא לא מותיר תחושב שמנונית או דביקה.
עלות הקרם 108 ש"ח.
מסקרה 3D Effect

אחד הרגעים המרגשים במפגש עם מסקרה חדשה הוא שלב פתיחתה וההיכרות עם המברשת. בד"כ, לאחר התבוננות ראשונית בה אני יכולה להחליט אם אוהב את המסקרה או שדרכינו עתידות להסתיים בקרוב. כשהסתכלתי על המברשת הכדורית של מסקרת 3D Effect, המחשבה הראשונה שעברה לי בראש היא "הכינו את מסיר האיפור, קרייסס מאיים על עפעפנו.."
באופן תמוה למדיי, איזה קרייסס ואיזה נעליים. מצאתי את השימוש במברשת נוח למדיי. בגלל צורתה העגלגלה היא מאלצת מריחה כלפי מעלה ולא רק כלפי חוץ,  מה שמייצר ריסים ארוכים ופותחי עיניים. יכול להיות שמתאפרות פחות מנוסות יתקשו איתה בהתחלה ויעדיפו מברשת דקה יותר, אבל מי שתכנן את מבנה המברשת ידע היטב מה הוא רוצה להשיג.
הפורמולה של המסקרה עמידה, נטולת גושים ושחורה למראה. 150 ש"ח (9 מ"ל) והיא שלכן.
קצת עפעופים בשביל המצלמה...
איך התרשמתן מהמוצרים? משהו קרץ לכן במיוחד? שתפו אותי..
ביוש!



גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

14 תגובות:

  1. פוסט נהדר :) אני דווקא אהבתי את הפריימר והצללית הזו באמת נראית לי לא משהו ודי מיותרת. אהבתי את שילוב האנימציה - אשמח לראות עוד כאלה :D

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפה שלי!
      אני אנסה בהחלט לשלב עוד סרטונים כאלה בעתיד..

      מחק
  2. מזל שכתבת שה''צללית'' היא לא באמת צללית אחרת לא הייתי מבינה את ההגיון שבה.
    המסקרה נראית מדהים והפריימר בהחלט יכול להתאים לבעלת עפעף יבש שכמותי..
    אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אסתי!
      ראיתי הרבה סקירות שהתייחסו לקרם השימרי כאל צללית. אני מאמינה שאם היו מתכוונים לכך במאלו ווילז היו קוראים לה Shimmer star eye shadow. פשוט צריך להבין את כוונת המשורר ולהתייחס למוצר בהתאם.

      מחק
  3. הדבר היחיד שאולי הייתי שוקלת לרכוש הוא המסקרה.
    מאלו ווילז ממש לא משכו את תשומת ליבי מאז שהגיעו לארץ, והפוסט שלך די מחזק את אי ההתלהבות שלי מהם.
    מקווה שעוד חברות יחליטו להיכנס לשוק הישראלי בקרוב, ועד אז אני אמשיך לעשות את הקניות העיקריות שלי אונליין (:

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמעתי כמה שמועות בנוגע לחברות עתידיות שיעשו עליה (כמו רוש פוזה, אסנס ו-MUFE...)
      למאלו ווילז יש צלליות נהדרות ומייקאפים מעולים להסוואת פגמים בפנים, לא הייתי שוללת אותם כ"כ מהר..

      מחק
  4. האמת את הפריימר יש לאחותי, והשתמשתי בו לפני חתונה מתחת לצלליות "מיט מאט" של דה באלם, והן צלחו את כל הערב ונשארו עומדות על העפעף בגבורה, מה גם שהוא הבליט את הגוונים של הצלליות ואהבתי את זה.
    המסקרה הזאת לא אמיתית! אין- איזה ריסים זה עושה לך! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היה ברור לי שחלק מהתגובות בפוסט יהללו את הפריימר - הכל עניין של התאמה (לו היה לי עפעף יבש... סביר להניח שהייתה פה חתונה קתולית).
      והמסקרה הזאת בהחלט לא אמיתית - השילוב של הפורמולה והאפליקטור מוציאים ממנה דברים שלא חשבתי שניתן להוציא ממסקרה!

      מחק
  5. וואו המסקרה נראית מעולה !!!!

    השבמחק
  6. אני מתה לנסות את הפריימר הזה! ובכלל עוד לא ממש ניסיתי את מוצרי החברה אבל מקריאה כאן עושה רושם שצפויה לי הפתעה טובה.

    השבמחק
  7. המברשת של המסקרה לגמרי לחובבות האקסטרים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חובבות אקסטרים וחובבות המראה הדרמתי..

      מחק