יום רביעי, 25 ביוני 2014

Summer Weather Tag

היי יפות, לא עבר זמן רב מאז הטאג האחרון (והראשון) שלי וכבר הספיקה גברת סתיו החתולית לתייג אותי בטאג נוסף באווירה קייצית. מי שקראה את Summertime Sadness הבינה שאני והקיץ מנהלים בינינו מערכת יחסים המושתתת על כוחו של הרגל ולא על בסיס חיבה גדולה. ובמערכת יחסים, כמו בכל מערכת יחסים, מנסים להסתכל על חצי הכוס המלאה ולמצות ממנה את המרב. בנימה אופטימית זו...
התמונה מכאן

הבה נתחילה..
  • מה גוון הלק האהוב עלייך לקיץ? אזור הנוחות שלי תחום בפרנץ' לבן; הוא מתאים לכל בגד, כל מאורע ותמיד נראה חגיגי ומעוצב. הפרנץ' הלבן אינו מקושר (בעיני לפחות) לעונה ספציפית ולפיכך נראה על ציפורניי גם בחודשים הלוהטים.
איך הפרפר של Irit Art ?

מעת לעת אני יוצאת מהשגרה ואין ספק שהקיץ הזה אחד הצבעים השולטים הוא כחול על שלל גווניו. באדיבות ג'ייד היקרים, גוון כחלחל מרהיב התגנב למגירתי וזכה לככב על צפורניי שבוע שלם (!); שום צ'יפ, שום סדק - רק אני והאוקיינוס שעל צפורניי. ללק גימור ג'ל מבריק השומר על האפקט במשך 5 ימים. גם את גרסתו נטולת הברק אהבתי, כאילו השתמשתי ב-Top Coat Matte של OPI. מחירו המלא כ-50 ש"ח אך הוא תמיד נמכר במבצעים ברשתות הפארם.

  • מהו גוון השפתון האהוב עלייך בקיץ זה? התשובה המתחכמת והעל עונתית היא "ניוד". גם כאן אבחר לי בשובר שגרה ואצמד לאדום החגיגי שבזכות דיור גרם לי לחשוב שנית על שפתיים, צבעים עזים והקשר ביניהם.
  • מהו הבגד האהוב עלייך בקיץ זה? לא אתיימר להיות פאשניסטה, אני רחוקה מכך אלפי שנות אור (וברור גם שלא תמצאו תמונה שלי מדגמנת בענטוז חתיכת בד בבלוג). על כן אענה על השאלה בכובע האמהי שלי - אני נהנית להלביש את הקטנה בקיץ; שכבה אחת קלילה, שמלות מתנפנפות (ורצוי מסתובבות), מבחר עצום, צבעים מרהיבים, גזרות מגוונות ועל כן - מודה, קשה לי לבחור בגד אהוב. 
  • מה האקססורי האהוב עלייך בקיץ? משקפיי שמש. ברור. פרקטיים ואופנתיים. הרחבתי את דעתי על שני הזוגות האחרונים בהם התהדרתי בפוסט Summertime Sadness.
  • מה טרנד הקיץ שהכי מרגש אותך השנה? מאז ומתמיד אייליינר היה רלוונטי וטרנדי, בכל מצב ובכל עונה - אך אני תמיד נצמדתי ללוק המעושן העמוס לעייפה. לאחרונה, ביציאות הקיץ הליליות, אני מוצאת את עצמי מעבירה את הפוקוס לשפתיים ומסתפקת בליין חתיכי בגזרת העיניים. כשהגיע אלי טוש האייליינר של ג'ייד High Precisions Stylo לא ציפיתי ממנו לרבות; אייליינר טוש בד"כ נוטה להתייבש במהירות, חוד הטוש מועד לפורענות ובהפעלת לחץ גבוה עלולה צורתו להתעוות. שמחתי לראות שדווקא הטוש העממי הזה הצליח היכן שמקצועיים ממנו כשלו. הגוון העצמתי, המריחה הנוחה, עצמת הפיגמנט, איתנות החוד והכי חשוב - השתמשתי בו כ"כ הרבה פעמים והוא רחוק מלהראות סימני קרטוע או יובש. אייליינר נהדר למתחילות ולמקצועיות שבינינו (כ-82 ש"ח לפני מבצעים).
כאשר הדגש הוא על האייליינר ועל שפתיים דומיננטיות, אני משאירה את העפעף ניטרלי בגימור מאט עדין, פלטת המאט של Wet n Wild נחלצת לעזרתי ועושה זאת בכבוד רב.
  • מה הנר האהוב עלייך לקיץ זה? נר? בקיץ? המזגן יכבה אותו תוך שניה... סורי, אני לא חובבת הטרנד, בשבילי בוקה של מקלות ריחניים יעשה את העבודה..
  • מי הגוף והבושם המועדפים שלך לקיץ? במי גוף אני משתמשת רק שחפצה נפשי בבוסט של ריח מבלי לפתח ציפיה למערכת יחסים ארוכת טווח (משהו בסגנון: עברתי ליד מדף הבשמים, אני בדיוק שמה פעמיי לסלון, הבה נשפריצה איזה ניחוח לרענון מסעי הארוך). אני אוהבת את מי הגוף של ויקטוריה סיקרטס (כן, תנו לי ניחוחות מתוקים ופירותיים וכבשתן את לבי).  החביב עלי הוא Secret Charm בעל תווי היערה, יסמין ותפוח.

לעומת הסטוצים המזדמנים עם מי הגוף, בשמים רוקמים סיפורי אהבה ארוכי טווח. רומן רומנטי פתלתל יכתב על Extatic של בית האופנה בלמיין וביני. כדי לבאר את טיב הרומן, אחזיר אתכן לפוסט הבישום המסביר כיצד בנוי ניחוח של בושם ומהי פירמידת התווים; בקצרה - תווי הבושם העליונים מתנדפים תוך 20 דקות מרגע התזתו, התווים המרכזיים עמידים יותר ומלווים אותנו במשך 2-4 שעות ולאחריהם מתפתחים התווים הבסיסיים והעמידים ביותר שניחוחם נמשך לאורך שעות נוספות. 
הרומן עם Extatic האוריינטלי מתחיל בדייט מאתגר במיוחד - תווי האגס, הוורד ופרח האוסמנטוס חזקים מדיי וגוברים בעצמה על יכולתי לשאת ניחוחות מתקתקים (ואני ידועה כחובבת מתוקים..). לאחר מכן, שמתפתחים להן התווים המרכזיים, מתפתחים איתם גם מחשבות ה"אולי מיהרתי לשפוט? אולי ניתן לקשר צ'אנס נוסף..?" התשובה לשאלות אלה - בהחלט כן!  לא שופטים בושם על סמך הסנפה ראשונית! התווים המרכזיים משכרים בניחוחם; שילובם של סחלב, איריס ויסמין יוצר מעטפת המדמה ניחוח של כרמל או שוקולד מעט שרוף - ניחוח מסובב אפים ומפתח תנועות הסנפה עצמית בלתי פוסקות. מקץ כ-4 שעות, תווי הבסיס נולדים: אמיריס, אלגום, קליפת קשמיר ועור. לתווי הבסיס שנמשכים כ-8 שעות נוספות, ניחוח קליל יותר השומר על האלגנטיות הצרפתית של התווים המרכזיים אך מעדן אותם ומעניק להם נופף סקסי. דייט שהתחיל בצורה קצת צולעת הוביל לחתונה!
הבושם ארוז בבקבוק יוקרתי, קלאסי עם נגיעות מודרניות המתבטאות בפקק כבד, מוזהב ומחורץ ועקב סטילטו שחור השכון בלבו של בקבוק הבושם הזהוב. בהחלט מראה שיפרגן לכל שידת איפור (מחירו 299 ש"ח ל-90 מ"ל)

  • איך מזג האוויר במקום בו את גרה? חם! ברור! בכל הארץ חם. לא? למזלי הלחות באוויר אינה גבוהה ואני מצליחה לשרוד היטב בזכות המצאת המאה - מזגן!
  • מה הדבר האהוב עלייך בקיץ? פירות הקיץ על שלל מיניהם. אין ספק שממתקים מן הטבע עדיפים לצריכה והכי חשוב - הם טעימים, טעימים, טעימים.
  • מה התכניות שלך לחופשה בקיץ הקרוב? את חופשתי הקצרצרה אתחיל היום לפנות בוקר ואנעים את זמני ברחובות וינה המקסימה. בתום החופשה ממתין לי מעבר דירה מייגע; תכנית? בהחלט. חופשה? ממש לא.
עד כאן בננות, מזל שהטאג הזה קצרצר כי מתחיל להיות לי חם. שניה לפני שאני חוזרת להצטנן לי במרפסת ביתי, אתייג את אליענה המקסימה (שחגגה אתמול את יום הולדתה),  את שירי בן טובים המסקרנת, את מיה לובר המגניבולה ואת החצי הבלוגספרי שלי, מיס גליטרס
מקווה שנהנתן! קיץ מתוק לכולן!



גילוי נאות: ג'ייד (אייליינר, לק כחול), דיור ובלמיין
התקבלו לסקירה

12 תגובות:

  1. פוסט חופר כמצופה!!! איזה כיפלי! והפיציתולה מתוקה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אה.. חפרתי קצת...
      הפיציתולה שלי היא משהו מיוחד... אהובתי הקטנה...

      מחק
  2. כייף לקרוא! למרות שאני דווקא מאוהבות השמש והקייץ הוא יכול להתיש לפעמים, ולקים בגוונים כמו של הג'ייד הוא פירות (לא נראה לי שקיים פרי שאני לא אוהבת, בעצם רק אחד - פאפייה :/) עושים קצת יותר שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. שחושבים על זה, לא נראה לי שיצא לי לטעום פאפייה לא משומרת או מיובשת... זה דורש בדיקה...

      מחק
  3. פוסט נהדר, ביבי! הקטנה שלך מתוקה :)
    אשתדל להוציא את הטאג בהקדם האפשרי ברגע שאהיה בבית.

    השבמחק
    תשובות
    1. חזרתי מחו"ל ועדיין אין טאג? בושי לך...

      מחק
  4. היי היי, אחלה פוסט!
    אני מתה על פירות הקיץ והאייליינר נראה מבטיח במיוחד...

    השבמחק
    תשובות
    1. היי היי אסתי, האייליינר בהחלט עולה על הציפיות ומעבר לכך. ממליצה עליו בחום

      מחק
  5. הפרנץ' כל כך יפה!!! אבל בא לי להתייחס לקטנה שלך- אמאאאאא איזו מקסימה ומהממת! הכי כייף להלביש ילדות קטנות, בייחוד שהיום הבגדים שלהן לא נופלים ביופי ובעיצובים משל נשים מבוגרות.. אם את מחפשת בייביסיטר- יש לך למי לפנות.. ;)
    לילי-אן דיל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך לילי-אן!!! נא להשאיר פרטים ליצירת קשר, הקטנה שלי תעשה לך בית ספר... :-)

      מחק
  6. היי, את יודעת אולי איפה אפשר לקנות את הבושם של בלמיין?

    השבמחק
    תשובות
    1. בוודאי: סופר פארם, ניו פארם, אפריל ובמשביר לצרכן..

      מחק