יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

Clarins by all means

יקירותיי היפות! ביום רביעי ה-22.10.14 יתקיים בסניפי הסופר פארם Clarins Day. הסניפים בפריסה הארצית יתקשטו באדום ולבן ויזמינו את חובבות המותג לרכוש את מוצריו בהנחה משמעותית ועל הדרך להתפנק בשלל הטבות שונות:
  • רכישה מעל 249 ש"ח תזכה ב-50 ש"ח מתנה.
  • בכל רכישה מעל 349 ש"ח תצ'ופרו בתיק קטן המכיל 3 מוצרים בגודל מיוחד ותכשיר ניקוי בגודל 100 מ"ל (בשווי 200 ש"ח).
  • ברכישה מעל 599 ש"ח תתחדשו בתיק יד אפנתי.
אם אתן מחפשות רעיונות לרכישה, הינכן מוזמנות לעשות שיעורי בית טרם ביקורכן בסופר פארם, לדפדף למטה ולהתעדכן בהמלצותיי.

טיפ טיפה טיפוח

קלרינס מצטיינים בתחום הטיפוח ולא בכדי החברה הצרפתית הראויה הזאת אוחזת בגביע הניצחון מאז 1954. מייסד החברה, ז'ק קורטין קלרינס טען כי "יופי הוא מרכיב חשוב באיפור הפיזיולוגי של האישה", לא נותר לי אלא להסכים עמו.
מס' המלצות על קצה המזלג (משמאל לימין):

One Step Gentle Exfoliating Cleanser - סבון מקציף עשיר במיקרו-גרגירים לניקוי העור. כמה שהסבון הזה עדין ככה הוא חזק בניקוי עמוק. הסבון עשיר בקליפת תפוז (אני אוהבת!) המבהירה את העור וגורמת לו לקרון מרעננות. סבון נהדר, אינו פוגם בלחות הטבעית של העור, מצטיין בהסרת איפור ומותיר תחושת ספא מפנקת בתום השימוש.
200 ש"ח ל-125 מ"ל.

Multi Active Night Youth Recovery Comfort Cream - קרם המסייע בשימור ההתחדשות התאית של העור בזכות תמצית הקיווי בה הוא מועשר ומסייע בצמצום הופעת קמטים ראשונים בסיועה של תמצית חרוב המעודדת ייצור קולגן. לא ניסיתי את הקרם הזה כיוון שהוא מתאים לעור יבש עד רגיל ולצערי עורי מעורב - שמן. העברתי אותו לנסיינית מאושרת שדיווחה כי ניחוחו של הקרם עדין ונעים, מרקמו קליל והוא נספג בעור במהירות. הנסיינית החביבה לא דיווחה על שינויים פנומנלי בטיב עורה למעט חווית המשתמש החיובית ותחושת רעננות ניכרת בתום שנת הלילה.
את הקרם יש לחמם בכפות הידיים, להניח אותן על עור הפנים ולעסות בתנועות סיבוביות להגברת זרימת הדם.
434 ש"ח ל-100 מ"ל.

Hand and Nail Treatment Cream - קרם קליל ועצמתי שנכנס אצלי לפנתאון התהילה. מצד אחד מרכך את עור הידיים ומצד שני מחזק את הציפורניים. לקרם ניחוח עדין של טלק, הוא אינו דביק ונספג במהירות. קרם הידיים של קלרינס מלווה אותי מימים ימימה בימי החורף סודקי הידיים ואני שמחה כ"כ שהשכילו בקלרינס להחליף את המכסה המתברג (והמעצבן) במכסה שנסגר בקליק.
147 ש"ח ל-100 מ"ל.
המלצות דו-פאזיות (משמאל לימין):

One Step Facial Cleanser - על מי הפנים הנהדרים האלה כתבתי כבר כאן, לא אחזור בשנית על דבריי אך בהחלט אסכמם - מנקים היטב ומאזנים את עור הפנים ללא צורך בשטיפה וללא הותרת תחושה שמנונית בעור. מוצר נהדר.
180 ש"ח ל-200 מ"ל.

Instant Eye Makeup Remover - מסיר איפור עיניים דו פאזי הנלחם בגבורה גם במסקרות העמידות ביותר. רק שקשקו היטב את הבקבוק, הספיגו פד כותנה, הניחו בעדינות על העין וראו איך האיפור מתמוסס לו במהירות ללא הותרת זכר. מסיר האיפור מכיל מי ורדים המרככים את העור מסביב לעין וחלבוני סויה המגנים על הריסים.
152 ש"ח ל-100 מ"ל.

עור מושלם

הייתי רוצה לחשוב שיש לי עור מושלם, כזה שניתן לחשוף ישירות לאוויר העולם מבלי לטייחו ולהסתירו תחת שכבות של צבע, אך כנראה שיש דברים שישארו בגדר פנטזיה. מה שלא עושים הגנים יעשה המדע וגם כאן קלרינס נחלצים לעזרתי.

Instant Smooth Perfecting Touch - אני מאמינה שרובכן שמעתן על הפריימר המהולל של קלרינס, זה המסתתר לו בצנצנת האדמונית הקטנה ורק מחכה להתיישב על עורכן ולעשות חסד עימו. הפריימר מונע את תזוזת האיפור ממקומו, ממלא נקבוביות פעורות, מחליק קמטים עדינים ומצליח לשלוט נאמנה בעורי השמנוני והסורר.
כמות קטנה ממנו מספיקה בהחלט (אני נוהגת ללטפו עם אצבע נקייה, אך גם אפליקטור קטן עומד לרשותכן). בנגיעה הראשונה הוא מרגיש שמנוני אך על העור מתקבל בתחושה קטיפתית.
פשוט הניחו לו לכמה דקות טרם הנחת המייקאפ וצפו בקסם בפעולה.
199 ש"ח ל-15 מ"ל.
Instant Light Radiance Complexion Base - מוצר רשות במגירה אבל בהחלט כזה שיכול לשדרג כל מראה. הבסיס המדובר אינו מתיימר להחליף מייקאפ אלא להתלוות אליו במלאכת הארת הפנים. לקרם הנוזלי מרקם נעים וניתן למצוא אותו בשלושה גוונים: גוון ורד על תקן היילייטר, גוון שמפניה - מתקן אדמומיות והגוון השוכן במגירתי, אפרסק - המצטיין בנטרול כהויות כחלחלות מתחת לעיניים.
אם אחד משלושת הגוונים תואם את גוון עורכן ובהנחה ועורכן אינו חייב בכיסוי פגמים משמעותי, אין מניעה להשתמש בו גם על תקן CC cream ולוותר על השימוש במייקאפ לחלוטין, לקרם גימור שקוף והוא מתקן גוון בצורה נהדרת.
הקרם שומר על הלחות הטבעית של העור, מתאים לעור רגיש, מכיל מרכיבים נוגדי זיהום ורדיקלים חופשיים ובעל ניחוח עדין של יסמין.
249 ש"ח ל-30 מ"ל.
Extra Comfort Foundation - אם הייתי מחפשת לחסוך במילים ולתאר במילה אחת את המייקאפ הזה הייתי משתמשת ב"וואו". אך כיוון שאתן פה בשביל המלצות מושכלות אנמק את בחירתי: פורמולת המייקאפ נהדרת; מלחחת, מזינה, בעלת SPF 15, עשירה בשמן ארגן ובאומגה 6 המגנים על העור מפני התייבשות ושומרים על גמישותו. הפורמולה כוללת גם שלושה קומפלקסים נוספים נוגדי חמצון, משמרי ברק טבעי ומצמצמי פגמים. הרבה מאוד הבטחות שנשמעות טוב אבל במבחן המציאות פשוט מציגות עור נהדר עם כיסוי בינוני (אלא אם אתן מעדיפות כיסוי גבוה יותר ואז נחלצת לעזרתכן שכבת מייקאפ שניה).
המייקאפ מתיימר לעמידות בת 14 שעות, אך על עור מעורב-שמן כשלי הוא שורד "רק" 10 שעות.
האפליקציה שלו נוחה מאוד, רק הקפידו על סטריליות ושטיפת ידיים לפני שתדחפו אצבעות לאריזה (נכון שאפליקטור קטן מצורף אך בעיניי הוא אינו נוח לשימוש ובטח שלא נוח לתחזוקה; יותר קל לשטוף ידיים מאשר לשטוף אפליקטור..) אם כבר הזכרתי את האריזה, שימו לב שהיא אינה אידיאלית לנסיעות (חבל שמייקאפ נהדר שכזה ילך לעולמו בטרם עת בגלל אריזה מנופצת). בכל אופן, כאן האפליקטור יכול לעזור לכן ולהעביר מעט מהמייקאפ לקופסית פלסטיק קטנה.
למייקאפ ניחוח רענן המזכיר דשא מכוסח (אני מאמינה שלא כולן יתחברו לניחוח) ונדרשת כמות מועטה בלבד להשגת כיסוי עור הפנים והצוואר.
הוא מסווה אדמומיות, מטשטש נקבוביות, מסתיר פגמים ומתלבש בצורה אחידה ומושלמת על העור, בין אם מונח באמצעות מברשת, ספוגית או בהנחה ידנית. במקרה זה חממו את ידיכן והניחו בתנועות סיבוביות (קלרינס דוגלים בשיטה הזאת, אם טרם הבחנתן בכך..)
למייקאפ תכונות אנטי אייג'יינג שקשה לעמוד על טיבן, אבל מי צריך לחקור זאת כאשר מדובר במוצר כ"כ נהדר?
המלצה לבעלות עור היבש / רגיל - ותרו על פודרה וביחנו את עמידותו. מצפה לכן הפתעה.
313 ש"ח ל-30 מ"ל (יקר אבל שווה כל שקל).
Multi Blush - עור מושלם, בעיניי, הוא עור שנראה טבעי, חיוני ובריא. לאחר שהסתרנו את הפגמים הקטנים ושיווינו לעור מראה אחיד, צריך לתת לו טאץ' של צבע, עדין ו-ט-ב-ע-י. המולטי בלאש של קלרינס מוצע בשלושה גוונים עדינים (אם אתן חובבות מראה בובתי ומודגש, חפשו לכן סומק אחר).
באריזת הזהב הקלאסית שוכנת פורמולה קרמית אך במגע עם העור הופך הקרם לאבקתי ומתמזג עימו כ"עור שני" בגימור מאט, סטייל "ביישנית אנוכי ומכאן לחיי הסמוקות". לשינוי "מצב הצבירה" יתרון משמעותי; הוא מאפשר הנחה מדוייקת, טשטוש קל וקיבוע הגוון לעור גם בימים חמים במיוחד. ממליצה להזניח את מברשת ה-stippling ולהניחו באמצעות כריות האצבעות.
180 ש"ח ל-4 גר' (פרגנו לשפתיכן את המולטי בלאש, הן ישמחו גם כן..) 
מה אומרות עינייך?

Eye Quartet Mineral Palette - אם אשפוט את המוצר על סמך אריזתו, הרי שהיה יכול להירקם פה סיפור אהבה ממבט ראשון; האריזה הזהובה הכה אופיינית לקלרינס, הטמונה בבד אדמדם קטיפתי ומלווה בקלף הכוונה ליצירת שני לוקים שונים, יוצרת ציפייה לפלטה מבשרת טובות. 
פתיחת פלטה מס' 12 חושפת ארבעה גוונים מקסימים של צלליות מינרליות: סגול לילך, לבן זכוכית, סגול עמוק ואפור ג'ינס וכל שנותר הוא להתגבר על כאב הלב (בצלליות מוטבעות צורות שפשוט חבל להרוס..) ולהתחיל לשחק עם צבעי הפלטה.
כל הצלליות הינן צלליות אבן דחוסות, למעט הצללית הימנית העליונה בגוון "לבן זכוכית", שגימורה קרמי והיא עמוסת גליטרים בינוניים בגודלם.
את הסווטצ'ים היה קל מאוד לבצע והפיגמנט שלהם ניכר בצורה מרשימה כפי שהם מופיעים בפלטה.
בעת איפור העיניים יש לבנות את גוון הצלליות שכבה אחר שכבה עד לקבלת פיגמנט הזהה בעצמתו לפיגמנט שבאריזה. עבורי, זוהי משימה האורכת זמן רב מדיי. אני מעדיפה פיגמנט רווי על העפעף וטשטוש מהיר ומיידי. מי שאינה מיומנת במלאכת הטשטוש תוכל להיעזר בפלטה זו; לבנות בזהירות את הפיגמנט ולהתהדר הן במראות יומיומיים והן בלוקים מודגשים יותר ההולמים את הערב.
כדי כן להנות מהפלטה המדוברת, אני מניחה את הצלליות באמצעות מברשת לחה ומקפיצה את הפיגמנט שלהן משמעותית ואם אני ממש ממהרת ופחות מקפידה על דיוק משמעותי, אני פשוט מניחה אותן באמצעות האצבעות. מתקבלת תוצאה לא רעה בכלל...
323 ש"ח ל-5.9 גר'.

Mineral Eyeshadow - צללית מונו בגוון 04 - "ורוד מוזהב". בניגוד לפלטה מס' 12, שנראית מבטיחה באריזתה, הצללית המדוברת נראית מאוד משעממת. גוונה ורדרד וחיוור ולא ממש ברור מדוע בקלרינס ראו לנכון לשווק גוון שכזה דווקא כצללית בודדת.
לשמחתי הרבה, הצללית הזאת מתקבלת על העור באופן שונה לחלוטין מהמשתקף באריזה. בנוסף לגוון הורדרד בגימור מאט מתגלה גם שימר עדין וזהוב המצדיק את שם הצללית.
היא נמרחת בקלות, משיית בטירוף, נטולת פולאאוט, אינה גירית ותהווה תוספת יפה, חמימה ומאזנת לצלליות כהות, או בפני עצמה בליווי אייליינר בלבד.
הנחה רטובה מעצימה את הפיגמנט שלה משמעותית ומקפיצה את הגוון הזהוב החוצה ואילו טשטוש טוב יאפשר לכן להשתמש בגוון 04 גם כשימר זהוב ומחמיא במיוחד. אני התאהבתי בקטנה הזו..
157 ש"ח ל-2 גר'.
אי אפשר לדבר על איפור עיניים מבלי לציין את המוצר החשוב מכולם - מסקרה.

Be Long Mascara - באריזה מוזהבת בגימור מאט שוכנת לה מסקרה מאריכה ומעגלת, בעלת מברשת פלסטיק קטנטנה וצרה, האוספת כמות מדוייקת של חומר, מטפלת בכל ריס בנפרד ומצליחה להגיע גם לריסים הבעייתיים ביותר. למסקרה פורמולה יבשה יחסית המצטיינת בעמידות נטולת גושים כעורים והתפוררויות בלתי מחמיאות.
לאחר כחודש ימי שימוש, המסקרה מתיימרת להאריך את הריסים בקצת יותר מ-1 מ"מ בממוצע. לא אמדוד זאת עם קליבר אבל אין ספק שגם ללא הפורמולה "מאריכת הריסים" האפקט המוארך המיידי אכן ניכר בהם.
ברשותי גוון 01 "Intense Black" שאכן נראה שחור באופן אינטנסיבי למדיי.
167 ש"ח ש"ח ל-7 מ"ל.

Instant Definition Mascara - מסקרה נוספת בעלת מברשת מתחכמת; למברשת הפלסטית הסטנדרטית למדיי (האמונה על הענקת הנפח לריסים) הוצמד קצה גומי צר האמון על מלאכת הדיוק בהנחת המסקרה (בייחוד עבור הריסים התחתונים והריסים בקצות העין).
למסקרה פורמולה מזינה המחזקת את הריסים.
בפועל, לא הבחנתי בתוספת נפח משמעותית לריסיי, אבל אין ספק שגוון 04 "Intense Plum" בהחלט מרענן בשגרת המסקרות השחורה שלי.
167 ש"ח ש"ח ל-7 מ"ל.
חשבתן שאוותר על הדגמות?
למסקרת "Be Long" ציוותתי את צללית "Golden Rose" ותחמתי את העין באמצעות אייליינר ג'ל של בובי בראון.
מסקרת "Instant Definition" ליוותה את הלוק שנוצר באמצעות פלטת רביעיית הצלליות במראה יומיומי סולידי.
חתום בנשיקה

את הפוסט אחתום בנשיקה באדיבות שפתוני Rouge Eclat - לשפתונים פעולה כפולה להזנה ואנטי אייג'יינג. מרקמם קרמי חלק ונעים והם מעניקים לשפתיים מראה אחיד וזוהר.
אריזת השפתונים זהובה ויוקרתית. משחק הגימור אטום-שקוף מרענן בעיניים, אם כי מסתיר את גוון השפתון הטמון באריזה.
לשפתונים ניחוח שוקולדי וטעם מתקתק עדין אבל לא כזה שיגרום לכן ללקק בשקיקה את השפתון שזה הרגע התמקמם על שפתיכן, מה שמבטיח לכן גוון עצמתי ושפתיים רכות למשך 3 שעות. נכון, השפתונים אינם עמידים אך הם לא מתיימרים להיות כאלה (ובינינו, חידוש שפתון שכזה הוא פשוט תענוג; המריחה החמאתית, קלות השרטוט וטעם השפתון המתחדש שמזין את השפתיים ברכות נעימה).
כחובבת צבעים טבעיים יחסית, שלישיית גווני 12-14 יוצרת תחושה של My lips but better. הצבעים השונים קרובים זה לזה בגוונם, אך על השפתיים מתקבעים בעוצמות שונות.
167 ש"ח ל-3 גר'.
חלק ממחירי המבצע משתלמים מאוד ואף יותר אטרקטיביים ממחירי המוצרים המוצעים ברשת. למשל: קרם ידיים וציפורניים ב-85 ש"ח בלבד לעומת 125 ש"ח בסטרוברי. מסיכת הידרה קווינץ' ב-119 ש"ח לעומת 229 ש"ח ועוד.
אל תשכחו את ההטבות שציינתי בתחילת הפוסט, ההופכות את הרכישה לעוד יותר כדאית.

על הדרך - מזמינה אתכן להצטרף להגרלה החגיגית של מיס גליטרס שפרגנה במיוחד עבורכן שלל מטעמים לכבוד Clarins Day. 

תהנו!



גילוי נאות - חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה


17 תגובות:

  1. פוסט מהמם! תודה על ההמלצות!
    המסקרה השחורה קנתה אותי והמייקאפ נשמע מעולה..
    ד"א - תמונות מעלפות, איך צילמת אותן?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיכל!
      את התמונות צילמתי על רקע הולוגרפי כסוף.. שמחה שאהבת!!

      מחק
  2. אני אוהבת את הטיפוח שלהם, נשמע שווה להפליא!

    השבמחק
  3. נראה נהדר ועושה חשק לרכוש בעיקר בעקבות המבצע הזה, למה, למה אני חיילת משוחררת טרייה ??

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח.. להיפך, עכשיו יש לך הזדמנות למצוא עבודה ולהרוויח מספיק כדי להתפנק בקצת קלרינס...

      מחק
  4. עיניים ושפתיים מהממות! סקירה מקצועית כרגיל :)

    השבמחק
  5. אז ככה.. הצלליות מהממות! השפתונים משגעים (בא לייי!).. וגם את הפריימר והמייקאפ אני אבדוק ביום רביעי!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני דאגתי לעוד פריימר (שחס וחלילה לא יגמר..)
      ואין, אין על השפתונים של קלרינס...

      מחק
  6. פוסט נהדר! עד מתי המבצע נמשך?

    השבמחק
    תשובות
    1. חן חן אסתי! המבצע היה יום אחד בלבד, אבל מעת לעת קלרינס מפגיזים במבצעים נוספים שווים לא פחות..

      מחק
  7. פוסט ממש טוב ויפה גם

    השבמחק
  8. פוסט מעולה ומפורט :) רביעיית הצלליות נראית.. מממ.. יאמי!

    השבמחק
  9. אני פסחתי על הקלרינס דיי (עוצר וזה), אבל יש פה כמה מוצרים שאני ממש אוהבת (כמו סבון התפוז החביב עליי), וכמה שאבדוק בהקדם.

    השבמחק