יום רביעי, 27 במאי 2015

חדש במגרש - מאי 2015

"חדש במגרש" חיה ובועטת עם שלל מותגים; עממיים ויוקרתיים, איפור וטיפוח ואפילו השיער והציפורניים נותרים ללא קיפוח (איך השחלתי איזה חרוז על הדרך.. כשרונית שכמותי..)
יאללה מתחילים.

Miracle Shine by Aussie


סדרה חדשה מצטוותת לסדרות טיפוח השיער של אוזי שהספיקו לעשות עליה לארץ הקודש. הפעם מדובר בסדרה מבריקה במיוחד המכילה חלקיקי פנינים ושורש ג'ינסנג התורמים לשיער קורן יותר.
לצערי הרב, אין באפשרותי להתנסות בסדרה בעצמי שכן שיערי עבר החלקה ומוצרי שיער המכילים מלחים אינם מתאים לו.
העברתי את בקבוקי הסדרה לנסיינית חביבה שמשתמשת בסדרה מזה כשלושה שבועות. הנסיינית בעלת השיער המתולתל הצבוע והגוון העמום (בגלל הצביעות החוזרות, שלא תהרוג אותי בטעות) דיווחה על שיפור קל בברק השיער, תחושת גמישות וניחוח מעלף (האמת, מצטערת שלא השארתי אצלי איזה בקבוק רק כדי שיבשם את חדר האמבטיה שלי. תמיד היתה לי חולשה לניחוח המסטיקי של אוזי..)
מוצרי הסדרה נמכרים בסופר פארם ב-35 ש"ח (שמפו - 500 מ"ל, מרכך - 400 מ"ל)


Sabo Skin Makeup Primer לבית עפרה 


חלום חיי הוא עור מושלם, כזה שלא דורש שפיכטול על שלל שלביו כדי להגיע למראה סביר המאפשר התהלכות פומבית נטולת מבוכה. אבל מישהו שם החליט שעור מושלם לא יהיה מנת חלקי ואם כבר, אז עד הסוף; אדמומיות, שמנוניות, נקבוביות וצלקות קלות מגיל התבגרות מחוצ'קן במיוחד. תודו שאתן מקנאות. ואם הרשימה לא הספיקה, על הדרך ניתן להוסיף סבוריאה תקופתית שצצה לה מעת לעת ואומרת שלום בעודה דואגת שלא אשכח מקיומה. אם לא קינאתן עד עכשיו, אני בטוחה שאתן מתחילות כעת..
כל אחת הסובלת מסבוריאה (או סתם מעור מקושקש, מתקלף, מגורה ואדמומי) יודעת כמה קשה להסוות את אזורי העור הפגומים עם מייקאפ בלבד. לא רק שהמייקאפ מגרה את העור (ואף עלול לגרום לתחושת צריבה), אלא שהוא מדגיש יותר את האימה המתחוללת תחתיו. 
ואז ביום בהיר אחד, חשבו הטכנולוגים בעפרה כיצד לגרום לביב היקרה קצת נחת בחיים ותפרו בשבילה מוצר ייעודי - בסיס למייקאפ המתאים לעור סבוראי. טה דה!!!  משמע, הפריימר מאזן קלות את גוון העור (כשהוא אדום ושורף, כל איזון קל נחשב משמעותי), מחליק קשקשים וקילופי עור, מלחח ומזין את העור בשמנים צמחיים, אלוורה וחמאת שיאה, מאזן את רמת הסבום בעור והכי חשוב - אינו מגרה את העור כאחיו לתפקיד וגורם לתופעות הלוואי של הסבוריאה להצטמצם למימדים סבילים.
כנראה שמזור לתופעה המציקה הזאת לא אמצא בקלות, לפחות ניתן להסוות אותה ללא כל בעיה. הפריימר הזה נכנס לפנתיאון בסיסי החובה בארסנל שלי, בייחוד בימים דואבים במיוחד.
מראש אומרת ומדגישה -  אל תצפו להעלמה מוחלטת של התופעה המטרידה, אלא להסוואה נאותה המאפשרת התהלכות ברבים מבלי שיחשבו שאתן טרול אנושי.
לפריימר מרקם קרמי עדין, הוא נטול סיליקון ובעל ריח לואיזה על גבול הבלתי מורגש. אם תהיתן כיצד הוא מתפקד כפריימר (הרי מישהו אמור למנוע את נדידת המייקאפ למחוזות לא רצויים), אז הרשו לי להסיר דאגה מליבכן, את תפקידו הבסיסי הוא לא שכח ואף מבצעו נאמנה. 
מוצר חובה בכל תיקה של מאפרת מקצועית הרוצה בטובת לקוחותיה (זוכרות את הנחת המאפר בעפרה? 40%..) וחובה בכל מגירתה של מתאפרת המעוניינת להרגיע את עורה הסבוראי טרם המפגש עם המייקאפ.
214 ש"ח ל-30 מ"ל לפני מבצעים. חפשוהו גם בגילטי לרכישה מקוונת.

Oxygenating Foundation לבית Oxygenetix


על החברה הבאה בוודאי לא שמעתן.. Oxygenetix עשתה לאחרונה עליה לארץ הקודש וזאת לאחר שכבשה בסערה את הוליווד. לחברה שלושה מוצרי טיפוח ואיפור "semi medical" ביניהם, קרם לחות רפואי, מייקאפ ייעודי לאקנה ומייקאפ רפואי בו עסקינן בפוסט זה.
התנסתי במייקאפ הרפואי כאילו היה מייקאפ רגיל וחזרתי לדווח: מנעד הגוונים רחב ומונה 14 במספר (גם השלגיות שביניכן ימצאו מענה), עמידותו גבוהה (גם על עור שומני ובימים חמים ומיוזעים. מילה נוספת על כך בסוף), למייקאפ יכולת בניית כיסוי בינונית עד גבוהה (תלוי בצורך ובמס' השכבות) בעודו משאיר את שכבת העור נושמת ולא חנוקה תחת מעטה מסיכתי. המייקאפ נמרח היטב על עור הפנים גם לאחר אפליקציית כמות חומר מועטה ואף ללא שימוש במברשת או בספוגית. גימורו מאט משיי, הוא מכיל מקדם הגנה SPF 25 ואינו משנה את גוונו במהלך היום.
מה שכן, המייקאפ הזה כנראה לא יתאים לרובכן מהסיבה הפשוטה שמחירו עומד על 550 ש"ח ל-15 מ"ל בלבד.
את החלק הבא (התשובה לסוגיית המחיר) אתן מוזמנות להמשיך לקרוא רק אם הינכן חלק מאסכולת ה"אני יפה טבעי אבל חייבת לתת קצת קרדיט למנתח הפלסטי שלי". כמייקאפ "חצי רפואי" הוא נוצר מלכתחילה כדי לתת מענה לאלה המבקרות תחת סכין המנתחים מעת לעת או חובבות הפרוצדורות האסתטיות למיניהן (פילינג עמוק, מזותרפיה, טיפולי לייזר, הזרקות וכו'). לאחר טיפולים מעין אלה העור רגיש וחשוף לזיהומים, בחלקו מתקלף, מאדים ובגדול מקנה מראה מוטנטי המונע את היציאה מהבית למשך שבוע ימים לערך. עור רגיש ומגורה לאחר טיפולים אסתטיים שונים, לא ניתן להסוות באמצעות מייקאפ רגיל, מה שמאלץ תקופת הסתגרות בין ארבעת קירות הבית.
צוות רופאים פיתח באוקסיג'נטיקס מייקאפ בעל כיסוי גבוה להסוואת "פגמים זמניים" אלה המלשינים לעולם כי אתן אמנם יפות, אך לא כ"כ טבעית ועל הדרך מזרז את החלמת העור. כנראה מי שיכולה להרשות לעצמה טיפולים אסתטיים באלפי ועשרות אלפי שקלים, לא יכאב בכיסה להיפרד מעוד 550 ש"ח לטובת מייקאפ התומך בטיפולים אלה. טיפה בים.
המייקאפ מתאים גם לסובלות מבעיות עור שונות כגון: אקנה, רוזיציאה, סבוריאה, פסוריאזיס ועוד. הוא היפואלרגני, נטול בושם, לא קומודוני ואינו מגרה את העור (זוכרות את מילות הכאב שנכתבו קודם לכן כשעסקינן בפריימר לסבוריאה?). בניגוד למייקאפ דרמה קולור של קריולן, שגם הוא פרא רפואי, הוא אינו מכיל שמנים כלל.
לבעלות הלב החזק, בקישור הבא תמצאו מס' תמונות של נשים שעורן עבר פרוצדורות אסתטיות שונות; לפני ואחרי מריחת המייקאפ. בהצלחה!
זוכרות שהבטחתי מילה "נוספת" בדבר עמידות המייקאפ? עכשיו שאתן מבינות את צרכיו הרפואיים, תשמחו לדעת שלקחתי אותו לנסיעת מבחן אכזרית במיוחד; הנחתי אותו ישירות על פני ללא שימוש בפריימר וללא קיבוע בפודרה (כאילו מתכוננת לפרוצדורה האסתטית שיראו פניי בעתיד..) ואף הרשתי לעצמי להשתמש בו גם כקונסילר מתחת לעיניים. את נסיעת המבחן אסכם במילה אחת "כבוד".  בתום 12 שעות מיוזעות המייקאפ נראה כאילו הונח זה עתה. אין ספק שהייתי שמחה להמשיך ולרכוש אותו אלמלא מחירו היה אסטרונומי.


Ofra Translucent Highlighting Luxury Powder


על פודרת הבננה של Ben Nye בוודאי רובכן שמעתן, לפחות תודו שהשם חלף ליד אוזניכן באזכור שמה של גברת קים קרדשיאן. לאלו מכן שלא נתקלו בבננה המפורסמת ברשת, הרשו לי לערוך ביניכן הכרות קצרה; עסקינן בפודרה בגוון צהבהב בהיר (מכאן כינוייה "בננה") המחמיאה בעיקר לבעלות עור שחום או שזוף ויוצרת הארות קורנות המצטלמות יפה. ככל פודרה, מטרתה לספוח עודפי שומן מהעור ולפרגן לו מראה מאט וחיוני.
גם עפרה יצאו בגרסא "בננית" לפודרה הקיימת במגוון (רק שזאת מינרלית, בניגוד ל-Ben Nye) ואם נניח לרגע את עניין הגוון בצד, הפודרה עצמה גרוסה באופן דקיק להפליא ברמת HD, המתקבל היטב גם באזורים המועדים לפורענות כגון העור מתחת לעיניים (קשה שלא להבחין בעננת הפודרה הדקיקה המתעופפת לה באוויר במידה והעמסתן קצת יותר מדיי על המברשת, כשלחלקיקי הפודרה משקל אפסי העננה בלתי נמנעת, פשוט טיבלו את המברשת בכמות חומר מועטה על גבול הקמצנית לקבלת תוצאות משביעות רצון).
על עור הפנים, הנחת כמות מדודה (ואף קמצנית) באופן מרפרף תמנע מראה צהבהב, ממליצה להשתמש במברשת פלאפית במיוחד ואפילו מברשת מניפה (טיפ שלמדתי מנטע סקלי המהממת). הימנעו משימוש ב"באף" (ספוגית פודרה) והקפידו על יד קלילה ככל האפשר בהנחתה. הנחת כמות גדולה יותר באופן בלתי מבוקר ובאיזורים שאינם אזורי הארה עלולה לגרום לכן לזהור יתר על המידה.   
הפודרה עמידה על העור לאורך זמן, מקבעת את האיפור היטב ונראית טבעית למדיי נטולת "קימוח" לא מחמיא בשל מרקמה הדקיק.
לעניין הגוון, על עור בהיר, אפקט הבננה פחות ניכר, אם כי עושה רושם כי הוא מקבל מעין Glow מאט מעניין.
גוונה הצבהב של הפודרה מתאים גם לניטרול כהויות בעור, במיוחד בעלות גוונים סגלגלים וכחולים. אם החלטתן לוותר על קורקטור לנטרול כהויות מתחת לעיניים, הנחת הפודרה על קוניסלר בלבד שוברת את האפרוריות שמתקבלת ומעניקה גימור אחיד וטבעי:
  1. מראה נטול איפור, קשה להתעלם מהאיזור האדמומי שמתחת לעיניים
  2. בתום הנחת קונסילר. האיזור האדמומי "לשעבר" נראה מעט אפרפר
  3. לאחר קיבוע עם הפודרה הצהבהבה. העור נראה אחיד בגוונו וזוהר יותר
לפודרה אריזת סיפטר נוח לשימוש המבטיחה מינימום תקלות "אבקתיות" לא נעימות.
180 ש"ח ל-6 מ"ל לפני הנחת מאפר בעפרה או באתר Guilty.


שימו לב!! לרגל השקת פודרת הבננה, דאגתי לכן להנחה ברכישה בהזנת הקוד bib-luxury . ההנחה בתוקף עד יום שישי 5.6.15.


Fresh & Flawless Brushes by Ecotools


המברשות של אקוטולס אמנם ממש לא חדשות במגרש, אבל הן הצטרפו לאחרונה למגרש של קלאו ובהחלט ראויות לאזכור ופרגון.
מותג אקוטולס נטול האכזריות מתהדר בליין מברשות סינתטיות שידיתן במבוק וחבקן אלומיניום ממוחזר. את סט המברשות הראשון שלי לבית המותג כבר ראיתן מככב בבלוג, בעיקר כאשר אני נוסעת לי ומחפשת להיסחב עם מס' מועט של מברשות, רב תכלתיות וקטנות מימדים.
את חמשת המברשות המעוטרות בחבקים צבעוניים קשה לפספס (וגם אם יש לכן ארסנל מברשות מכובד, תודו שהחמודות האלה דורשות סיפוח ולו רק בגלל הויזואליות המפתה..)
אריזת הספר דקת הדופן הצליחה להלהיב את בעלי (אל תתבלבלו לרגע, מברשות איפור ממש לא בראש מעייניו..) והצליחה לשמח חובבת אריזות מושבעת שכמותי הממאנת להיפרד מהכריכה לטובת אחסנת המברשות במעמד ראוי במגירתה (גובהן הנמוך משרת מטרה זאת באופן מושלם). אין ספק שהתצורה בה בחרו לשווק את המברשות הופכת את החמישייה הזאת למתנה נהדרת, בייחוד למתאפרת המתחילה.
בדופן הספר מסומנות המברשות לצד ייעודן ואופן השימוש בהן. משמאל לימין:
  1. Flat Concealer Brush - מברשת קונסילר שטוחה (נהדרת לאזורים מתחת לעיניים). מצאתי אותה מתאימה גם להנחת צלליות.
  2. Buffing Concealer Brush - מברשת בעלת ראש פחוס, אני אוהבת אותה לטשטוש צלליות ולהטמעת מוצאים קרמיים בעור בתנועות סיבוביות.
  3. Precision Foundation Brush - מברשת שטוחה ומחודדת להנחת מייקאפ. כיוון שהיא קטנת מימדים היא מתאימה יותר להנחה נקודתית ולא לכל הפנים. נהדרת לאיזורים עם גישה בעייתית כגון צידי האף ומעל השפה עליונה.
  4. Complexion Blending Brush - מברשת שמנמנה ופחוסה המתאימה להנחת מייקאפ, בין אם נוזלי ובין אם מינרלי (אבקתי). המברשת מקנה גימור חלק לעור וסיביה נעימים מאוד.
  5. Full Powder Brush - מברשת פחוסה נוספת (למה ציפיתן? כל המברשות ארוזות בספר!) הנהדרת להנחת פודרה באמצעות צידה הרחב ולהנחת סומק, הילייטר ואף ברונזר באמצעות צידה הצר יותר.
אמנם המחיר באתר Kleo אינו הכי זול ברשת (106 ש"ח לפני הנחה) אך ניתן להנות ממשלוח מהיר יותר, אופציית תשלום בפייפאל ושירות לקוחות מקומי לכל שאלה או בעיה.

Elizabeth Arden Skin Scanner


לשם שינוי, שמחה להמליץ לא על מוצר אלא על מכשיר. כזה שלא יחזור איתכן הביתה בתום סשן קניות מענג, אלא ישפוך אור על העור, שלכן.
אלו מכן שיבקרו בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בחודש יוני (משמע אתן טסות לחו"ל, אני כבר שונאת אתכן), תוכלנה לקפוץ למתחם אליזבת ארדן ולקבל אבחון עור בחינם (שאינו מותנה ברכישת מוצרים) ע"י מכשיר טכנולוגי מתקדם המסוגל לנתח אבחנות שונות שחלקן אינן נראות בעין בלתי מזויינת; פיגמנטציה, נזקי שמש והתייבשות העור, מרקם, נקבוביות מוגדלות, רמת זוהר / בהירות, לחות וגמישות העור. 
לאחר כ-5 דקות בלבד, התוצאות המתקבלות מנותחות ביחס לממוצע באוכלוסיה ובהתאם לגיל הנבדקת. ציון בכל קטגוריה משתקף על פני המסך מה שמאפשר לנבדקת ללמוד על טיב עורה וכיצד לשקמו בהמלצת מומחית היופי של אליזבת ארדן.
אל תפקששו את ההזדמנות לחקור את עורכן טרם העלייה למטוס...ותמסרו לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ד"ש בשמי...

מסירי איפור IL Makiage


קולקציית ניקוי פנים חדשה נחתה באיל מקיאג'. החל ממסירי איפור וכלה בנוזל לניקוי מברשות (הרי גם על עור הפנים צריך להגן בעודנו מתאפרות, זוכרות?)
קיבלתי לסקירה שניים ממוצרי הסדרה: מגבונים להסרת איפור ומסיר איפור דו-פאזי.. שניהם עשירים בתמציות מלפפונים מרגיעות ונטולי פארבנים.
את קונספט הניקוי באמצעות מגבונים אני מאוד אוהבת, בייחוד שאני מבלה מחוץ לגבולות הבית ולא מעוניינת להיסחב עם מסיר איפור נוזלי. המגבונים מסירים את האיפור היטב בעודם מלטפים את העור ומותירים אחריו שובל של ריח נעים ומגע רך. במגרש העיניים הם לא הפגינו ביצוע מושלם ונאבקו קלות במסקרה, על אף שלא השתמשתי במסקרה עמידה. שפשפתי את העיניים מספר פעמים (לריסים שלום) עד שהסרתי את שארית האיפור האחרונה. בשורה התחתונה, מוצר נעים, עומד ביעדו אך מעט יקר ביחס לתמורה; 39 ש"ח בעבור 25 מגבונים. נצלו את המבצעים השונים לרכישתם.
המוצר הבא מהתל למדיי. הוא נראה כמו מסיר איפור דו פאזי שגרתי לעיניים, אך בעצם הוא מיועד לעור הפנים בלבד. חוסו על עיניכן ואל תתנו לו להתקרב אליהן! הוא מכיל מי ים לסילוק רעלים והם, כידוע, שורפים למדיי.
אז לאחר ציון האזהרה החשובה ניתן להמשיך הלאה בלב שקט.. כמסיר איפור דו פאזי לעור הפנים, הוא עושה עבודה כפולה; מצד אחד מנקה את העור נאמנה ומצד שני מלחח אותו היטב מבלי להותירו שומני (ותרו על ניקוי איזורים רגישים, כגון סבוריאה, הוא עלול לשרוף גם שם..)
גם הוא מעט יקר לכיס - 139 ש"ח ל-120 מ"ל. חפשו את המבצעים... 

ריסים מלאכותיים לבית איל מקיאג'


מישהו החליט באיל מקיאג' ללכת רחוק ויצא בליין חדש המתהדר בלא פחות מ-40 סוגי ריסים. כל אלה מחולקים לארבע קטגוריות שונות בהתאם לרצונכן ובהתאם ללוק הנדרש: סדרה טבעית, סדרה דרמתית, סדרת "פשן" וסדרת ריסים בודדים למראה מלא אך עדין ובלתי מורגש.
הריסים עשויים משיער אדם טבעי וקלים להדבקה במינימום מאמץ (בפוסט שבקישור הסבר לכך).
 
 
ממליצה לבדוק את השלל בסניפי איל מקיאג'. עלות זוג ריסים (לשימוש רב פעמי כמובן) - 50 ש"ח. לטובת דבק Duo תיפרדו מ-39 ש"ח (אחד הדבקים המצויינים בשוק!)

Rouge Dior Brilliant


איך אפשר בלי קצת יוקרה על השפתיים? בתפריט הפעם, גלוס של דיור המוגדר כבאלם נוזלי מטפח המועשר בשמנים טיפולים וויטמין E.
לגלוס גימור חצי שקוף סופר פיגמנטי; אמנם הוא אינו אטום על השפתיים אך זוהי מעלה שתשרת נאמנה את אלו מכן הנרתעות משפתונים אדומים בעלי נוכחות עצמתית-דרמתית אך עדיין מעוניינות בשפתיים אדומות נטולות ניקורי עיניים. 
לשמחתי, הגלוס נטול דביקות הכה אופיינית למוצרים מסוגו; חיכוך השפתיים אחת בשניה מרגיש חמאתי וטעם מתקתק מלווה אותו.
12 גוונים הושקו לאחרונה, מס' 999 האייקוני של דיור "Crimson Red" (אדום עם מיקרו שימר המעניק זוהר ניכר לשפתיים) נפל בחיקי. ממליצה להתרשם מגווני הסדרה באתר דיור.
האפליקציה על השפתיים מדוייקת ומתאפשרת בזכות מברשת בעלת קצה מחודד. בדיוק כמו Addict Liquid Stick, כמות החומר היוצאת בשליפת המברשת מדודה ומספיקה לכיסוי השפתיים במלואן.
הגלוס ינוח בנחת על שפתותיכן עד אשר יפגוש במזון. דווקא עם לגימת מים הוא מתמודד בגבורה. נקודת זכות שאינה נזקפת לטובת מתחריו בשוק.
והתענוג? כיאה ליוקרה, 178 ש"ח ל-6 מ"ל בחנויות הפארם הנבחרות.


לק No More Yellow Nude לבית אנני


הלק הניוד של אנני הוא הניוד המושלם - לק חלבי חצי אטום המסווה את צהבהבות הציפורניים ומעניק להן מראה פראנץ' איכותי כאילו יצאתן עכשיו מהמניקורסטית שעמלה בדייקנות על כל קו לבנבן. הוא מדגיש את גוון הציפורן הטבעי: הלבן בוהק יותר, הורדרד חי ושניהם ביחד תופרים פרנץ' מניקור במינימום השקעה ודיוק.
הלק מתפקד גם כבסיס (ואת חשיבות הבסיס למדתי על בשרי כשהנחתי על ציפורניי לק מהמם של סינפול קולורס ולא ציפיתי כי ישאיר לי סטיין לא מחמיא לאחר הסרתו..)
מברשתו צרה יחסית, הפורמולה נוזלית והוא מתייבש דיי מהר על הציפורניים.
גוונו מזכיר מעט את הגרסא העדינה יותר של פאני באני לבית OPI עם נגיעות שימר מרומזות ביותר. הוא מרהיב בין אם פרגנתן שכבה אחת או שתיים לציפורניכן וישרוד עליהן כשלושה ימים.
מחירו 49 ש"ח ל-15 מ"ל וניתן להשיגו ברשת המשביר לצרכן.

הגענו לסוף ואני חייבת לכן כמה סווטצ'ים.. שימו לב כי הפודרה אינה מטושטשת והגלוס אינו "מרוח" כפי שמתבקש באפליקציה על השפתיים. העיקר שתתרשמו מהגוונים..
היה ארוך וחפרתי קצת, מקווה ששרדתן.
נשיקות!!



גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה




17 תגובות:

  1. פוסט מצויין ומושקע! אלופה! :)
    סיקרן אותי במיוחד הפריימר של עופרה (יש להם מוצר שאינו מושלם?!?!?) והפודרה שלהם.

    3>

    השבמחק
    תשובות
    1. טרם ניתקלתי במוצר "חלש" של עפרה, מודה..

      מחק
  2. 550 שקל ל15 מ"ל...נראה שהוא עשוי מזהב- שימי בכספת :)
    פוסט נהדר, מתה על סגנון פוסטים כאלה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי ואין ספק שעלות המייקאפ לא נמוכה כלל..

      מחק
  3. חולה על הפוסטים החופרים שלך, בייחוד שאת מצליחה לשעשע אותי עם היציאות הציניות האלה..
    הבננה נראית מעולה ושברת לי את הקונספציה שהיא מתאימה אך ורק לכהות עור.
    הלק של אנני בגוון מושלם!! כמה עדינות וטבעיות!! אלה הגוונים שאני הכי מתחברת אליהם.
    המברשות באמת מקסימות ואני מבינה למה לקנות אותן ע"ס המראה שלהן בלבד, אפילו לקישוט הן מספיקות לי.
    הפריימר של עופרה גאוני, איך לא חשבו על זה קודם??
    והמייקאפ, מה נסגר?? נשמע מעולה, הרעיון מובן לי וגם הצורך הרפואי אבל למה להצמיד לו תג מחיר כזה? מרינה כתבה מעלי שהוא עשוי מזהב, אני חושבת שהוא פשוט משובץ אבני חן נדירות מהירח.. לא הגיוני בעליל..

    השבמחק
    תשובות
    1. חח מיכל, הרסת אותי עם המשפט האחרון... אני אחפש את האבנים המסתתרות בו...

      מחק
  4. באיזה מברשת השתמשת לפודרה הצהובה?

    השבמחק
    תשובות
    1. סיגמא P88. עקרונית כל מברשת בעלת ראש קטן ושטוח יכולה לבצע את העבודה

      מחק
  5. הוווווו איזה שפתיים שקסיות!!!

    השבמחק
  6. טוב, לא הכרתי אותך עד עכשיו וזה אחד הפוסטים הטובים שקראתי תיכף קוראת עוד

    השבמחק
  7. איזו סקירה מפורטת וכיפית :) ללק של אנני פחות התחברתי..
    את הגלוס אני אוהבת, את הפודרה של עפרה ואת הריסים ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הגלוס מעלף כי הוא הכי לא "גלוס" טיפוסי, מה גם שהוא ממש יפה..

      מחק
  8. במה הפודרה של עופרה שונה מבן ניי?

    השבמחק
    תשובות
    1. הפודרה של בן ניי אינה מינרלית וגרוסה קצת יותר עבה מגריסת ה-HD של עפרה. את בן ניי לא הייתי ממצליה להניח מתחת לעיניים כיוון שהיא עלולה להדגיש קמטוטים...

      מחק
  9. היי בא לי את הפודרה..היא גם טובה "לאפיה" קצת מתחת להצללות?והאם כדאי לי אותה או את של לורה מרסייה?תודה

    השבמחק