יום חמישי, 18 ביוני 2015

הרומן הפולני נמשך..

לא חלף זמן רב מאז שביצעתי את רכישתי הראשונה באתר LadyMakeup (או כפי שמכונה בשפתנו "האתר הפולני") וכבר חזרתי לסיבוב שני.
חייבת לציין שהרכישה באתר ממכרת וברגע שתבצעו את ההזמנה הראשונה, תיווכחו במהרה כי לא תוכלו להפסיק. אל תגידו שלא הוזהרתן מראש.
לפני שתחשפו לתכולת הסל הנוכחית שלי, אתן חייבות לבקר בפוסט הראשון בנושא - הוא שופע בטיפים חשובים לרכישה באתר ויעזור לכן להתגבר על מכשול השפה, להוציא הזמנה בקלות ואפילו לחסוך לכן כסף ברכישות החוזרות.


השלל שלי...

לא מעט ממתקים מצאו עצמם ארוזים בדרכם אלי; את חלקם הכרתן בפוסט הקודם, חלקם חדשים במגירתי וחלקם בכלל לא מיועדים עבורי.. (ובסוף הפוסט תבינו מדוע...)
אפצח בלא אחרת מהאהבה הגדולה שלי, צלליות..
הראשונה בחבורה היא צללית לבית Catrice המכונה "מתכת נוזלית".
בחרתי בגוון 110 המעלף, כחול מטאלי זרוע שימר מנצנץ העונה לשם המחייב Underworld Evobluetion.
את אריזת הפלסטיק קצת קשה לפתוח, אך לאחר הפעלת כוח סביר, הקסם הכחול נגלה לעינינו..
גלים כחלחלים השומרים על צורתם גם לאחר מגע המברשת בצללית, תענוג לעיניים.
10 גוונים מחכים לכן באתר בעלות של 17 זלוטי ל-3 גרם (לרכישה)

מוצרי העיניים הבאים מבית היוצר של Sleek. אמנם שמעתי רבות וטובות על סליק דיי מזמן, אך בעוונותיי לא התהדרתי במוצרים שלהם עד לרגע זה..
את כפרת העוונות אני מבצעת באמצעות שתי פלטות מסקרנות במיוחד...
הראשונה היא פלטה העונה לשם Bad Girl - אם תהיתן מה פשר המושג "שלמות צבעונית" (מושג שהמצאתי זה הרגע כמובן), דעו כי פירושו פלטת "ילדה רעה" של סליק. גוונים מטאליים, סופר סופר (סופר!) פיגמנטיים ומהמממממים! (סליחה על ההתבטאות סטייל כיתה ו' שלי.. I can't help it). בשורה העליונה גוונים סטנדרטיים יחסית על סקאלת השחור - לבן ומה שביניהם. בשורה התחתונה (יאמי) גוונים מעלפים ומדוייקים בשלמותם לאלו מכן החובבות צבעים דרמתיים, כהים עם אדג'יות צבעונית מרשימה.
"לכל איש יש שם שנתנו לו הוריו". מי אמר שרק לאנשים יש שמות? גם צלליות הפלטה ראויות לכינויים, חלקם בועטים במיוחד...
תתרשמו קצת מהגוונים, הרי תמונות שוות אלף מילים..
הצבעים מעלפים ביופיים. הם מתקבלים על העפעף כשם שהם נראים באריזתם. חובבות המעושנים הפיגמנטים שבינכן פשוט חייבות לעצמן את הפלטה הזאת. 
הצלליות כמעט ולא סובלות מפול אאוט והן נותנות תמורה ראויה ביחס למחיר - 40 זלוטי בלבד (האמת? הייתי מוכנה לשלם עבורה יותר..) (לרכישה).

הפלטה השניה לבית Sleek היא פלטת Ultra Mattes V2 Darks. אם תהיתן מה פשר המושג "כגודל הציפייה כך גודל האכזבה" (מושג שאינני יכולה לקחת עליו את הקרדיט), דעו כי פירושו הוא פלטת המאט של סליק. ציפיתי לרבות מהפלטה הזאת; גוונים מעניינים בגימור מאט, פיגמנט עשוי ללא רבב בכל אחת מ-12 הצלליות, עצמת גוון רוויה מטרפת חושים ומה קיבלתי? פלטה בעלת ביצועים בינוניים ומנעד צלליות המתחלק בביצועיו; צלליות פיגמנטיות, נטולות פול אאוט לצד צלליות צולעות וחיוורות. ארבעת הצלליות הבהירות בפלטה פשוט מפוספסות (כשמדובר בשליש מצלליות הפלטה, הנזק הנפשי כבד מנשוא). גם באפליקציה רטובה או בהנחה ע"ג בסיס לבן, קשה להוציא מהן פיגמנט משמעותי יותר.
כאחת המשתדלת להסתכל על חצי הכוס המלאה, קחו בחשבון ששני שליש הפלטה הנותרת נוחה לעבודה, רווית פיגמנט ומתהדרת בגוונים מרהיבים למדיי. בינינו, בהתחשב במחיר, העסקה עדיין משתלמת למדיי.
צלליות: Pillow Talk (הלבנה מימין), Dune ו-Flesh הצהבהבות ו-Thunder חלשות במיוחד ביחס לשאר גווני הפלטה.
כמה חבל שהן לא יפות על העור כפי שהן נהדרות באריזתן..
קצת סווטצ'ים מנחמים (לצד המאכזבים), Villan החצילית מרהיבה ביופייה ומהווה נקודת אור רצינית בפלטה זו.
אין ספק שאהנה מה-2/3 הפיגמנטי של הפלטה. בזכות מחירי הפלטות (40 זלוטי כאמור), אחיות נוספות לתפארת סליק יצטרפו חיש למגירתי גם כן (לרכישה).

נדרימה לאיזור השפתיים והפעם החגיגה רבת משתתפים..
פרגנתי לעצמי את שפתון מס' 2 לבית Golden Rose. חברה טורקית הפחות נפוצה בארץ אך בהחלט ניתן להיתקל במוצריה בסניפי המשביר לצרכן (נחשו איפה משתלם יותר לרכוש אותם..?)
בחרתי בגוון ניודי ורדרד (מפתיע נכון?) ונפלתי על אחד הקולע בול לטעמי. מרקמו חמאתי, גימורו מאט, הוא אינו מצטבר בקמטוטי השפתיים ויחסית עמיד גם לאחר לא מעט שלוקי מים ביום קיץ צמאוני.
אהבתי את גימור האריזה ה-Fancy (בייחוד ביחס לעממיות המותג..) ובהתחשב במבחר הגוונים המפנק (27 סה"כ), אין ספק שאריזות נוספות יצוצו בקרוב לצד זו שבאמתחתי.
חפשו את המקסימים האלה כאן ותיפרדו לשלום מ-11 זלוטי לטובת התענוג.

שפתון ניודי נוסף הצתוות לזה של גולדן רוז והפעם המותג הנבחר הוא בורז'ואה.
בחרתי בגוון 09 המכונה Happy Nude Year מתוך מחשבה שעוד שפתון עמיד בגוון טבעי באוסף מעולם לא הרג אף אחת..
לשמחתי, לשפתון אין טעם לוואי והוא אינו מלווה בהרגשה מעקצצת, דהייתו מהשפתיים יפה, גימורו משיי והוא אחד העמידים מבין מתחריו בשוק (הוא שורד 7 שעות בהליכה).
הרגשתי פספוס קל בעניין הגוון; הניוד החיי שהשתקף אלי מבעד לאריזה וכה אהבתי מתקבל על השפתיים ורדרד יותר. לא אומרת שהצבע אינו יפה, אך בהחלט ציפיתי לגוון קצת יותר טבעי ופחות מנקר עיניים.
באתר 12 גווני מאט לבית Bourjois. מחיר שפתון הוא 43 זלוטי אך בעבור שלי שילמתי 34 זלוטי בלבד במסגרת הנחה מזדמנת. ההנחות מתחלפות ומתעדכנות מעת לעת. שווה בדיקה!

לסיום גזרת השפתיים, אקנח בשפתונים מתקתקים במיוחד. עוד אופנה מזדמנת שטרם ניסיתי והפעם לבית EOS (ראשי התיבות מייצגים: Evolution Of Smooth). אם לא שמעתן על המותג שכבש את העולם בסערה או לא ראיתן סלבריטאים שונים משוויצים בעיגול פלסטיק הצמוד לשפתהם, כנראה גרתן על אי בודד בשנים האחרונות..
עסקינן בליפ באלם אורגני, נטול צבע, לחותי במיוחד, המתיימר ללחח את השפתיים במשך זמן רב יותר ביחס לליפ באלמים המתחרים.
במוצרי EOS לא תמצאו צרות כגון פארבנים, וזלין או גלוטן וכן תמצאו מרכיבים מטפחים כגון חמאת שיאה, ויטמין E ואף מקדם הגנה SPF 15 (אל תזניחו את השפתיים בקיץ..)
שבעה גוונים וטעמים נוספים מחכים לכן באתר תמורת 23 זלוטי. אין ספק ששווה לרכוש אחד לפחות, אם לא בשביל הטעם וההרגשה, לפחות בשביל הטרנד... (לרכישה)

לפני שנמשיכה הלאה לגזרת הציפורניים, אני חייבת לכן מעט סווטצ'ים..

ועכשיו, כשליבי שקט, נתקדם לעבר הציפורניים...
בלק קטריס האמצעי בתמונה העונה לשם Berry Potter & Plumbeldore בוודאי כבר נתקלתן אם קראתן את הפוסט הראשון בעניין "האתר הפולני". לק שמצא עצמו על ציפורניי לאחר ביצוע ההזמנה הראשונה מהאתר ומאז ממאן להיפרד מהן (הזמנתי כעת שניים נוספים, אחד לחברה ואחד ל.... חכו לסוף ותגלו...)

לק נוסף מבית קטריס שזכה להצטרף לאוסף הוא לק מס' 5 המכונה Stardust - לא הייתי מגדירה אותו כלק סוכר אלא כלק עמוס גליטר שנראה כאילו מישהו הדביק שכבת שברי יהלומים על הציפורנים. הלק מקסים, עמיד מאוד (הסרתי אותו לאחר 4 ימים נטולי צ'יפים מטעמי גיוון בלבד) ומנצנץ באופן מהפנט. אבל - אליה וקוץ בה! הסרת הלק נוראית ולא בגלל שקשה להסיר את השכבה הגליטרית (דווקא הספגת הציפורן בצמר גפן אציטוני למשך חצי דקה עשתה את העבודה) אלא בגלל כמות הנצנצים שמתפזרים לכל עבר ונדבקים לאצבעות כאחוזי דיבוק. גם לאחר שטיפת הידיים הן זהרו כמו חולצה של צביקה פיק ביום חג ואם היה לכן ספק, אני מעדיפה את אצבעותיי בגימור סולידי יותר. ואם זה לא מספיק מתסכל, בשיא חכמתי (או תמימותי) הסרתי את הלק ליד שולחן ולא בסמוך לכיור. אולי הבת שלי עפה על הגימור הגליטרי של השולחן, אמא שלה - קצת פחות.
בקצרה, כמה יפה ככה בעייתי בהסרתו.
באתר נמכרים חמישה גוונים בלבד (רובם בד"כ לא במלאי..) בעלות של 14 זלוטי בלבד (לרכישה). 

מותג איפור נוסף שרק עתה זכה להצטרף לאוסף המכובד שלי הוא Vipera - לפגישת הכרות בחרתי בלק שמספרו 401 וגוונו סגול מהפנט.
הלק הזה התחיל איתי ברגל שמאל: שכבה ראשונה שקופה למדיי, שכבה שנייה עדיין לא מספקת אטימות נדרשת ורק השכבה השלישית מצליחה לפרגן גימור ראוי לציפורניים. אני רגילה שלקים בגימור "סוכר" (או "חול", כל אחת והסמנטיקה שלה) מקנים פיניש אטום כבר לאחר הנחת השכבה הראשונה. מודה שתהליך המריחה גרם לי לאבד את סבלנותי, על אף שהלק מתייבש מהר.
בסופו של דבר, התוצאה סגלגלה-לילכית כהה ומרהיבה למדיי ובאופן מפתיע, גם העמידות לא רעה בכלל - שלושה ימים נטולי צ'יפים. אין ספק שלמרות ההתחלה הקשה, הסיפור מסתיים בסוף טוב.
10 גוונים סה"כ באתר ועלות כ"א מהם 7.5 זלוטי בלבד (לרכישה).

לא דאגתי רק לעצמי..

טיזר קטן - הבלוג חגג לאחרונה את יום הולדתו השני וכמאורע הראוי לציון, לא שכחתי מהגרלת יום ההולדת המסורתית.
כיוון שההגרלה מתקרבת בצעדי ענק, בסל שלי מצאו עצמם מספר מוצרים המיועדים לזוכה! בין המוצרים אותן אגריל תמצאו גם את הבאים:
  • שפתון מאט 02 לבית גולדן רוז - בדיוק כמו שלי! חפשו את הסווטץ' למעלה
  • EOS בטעם אוכמניות ואסאי - לא ניסיתי אותו, אבל הביקורות משבחות (תמונה למעלה גם כן)
  • לק Berry Potter & Plumbeldore לבית קטריס - גוון דואוכרומי קסום שחייב להיות של אחת מכן
  • Cindy Lou Manizer לבית The Balm - שימר מושלם בגוון ורדרד. אני יכולה להשוויץ רק באריזה היפה אך מהסווטצ'ים תתרשמו בבלוג אחר...
עד כאן חלק (!) מתכולת פרס ההגרלה.
מוזמנות להתעדכן כשתתפרסם בדף הפייסבוק של הבלוג ועל הדרך לעשות לו "לייק" (זה יהיה אחד מתנאי ההגרלה, תחסכו לעצמן את השלב הזה בהמשך J)

אתן בוודאי שואלות מה הנזק הכלכלי? מחיר המוצרים הסתכם ב-322 זלוטי, אליו הצטרפו 45 זלוטי דמי משלוח (מזכירה לכן כי עלות המשלוח תלויה במשקל החבילה) וזכיתי לזיכוי בן 12 זלוטי בגין רכישה קודמת וכתיבת חוות דעת באתר (מקווה שזכרתן את הטיפים שלי מהפוסט הראשון...)
מוזמנות לסקירות נוספות על האתר.
נשיקות!



24 תגובות:

  1. הזמנה סופר שווה ומנקרת עיניים! הוספת לי כמה דברים לכשאזמין מהאתר המדובר סוף סוף ;)

    השבמחק
  2. טרום יום הולדת שמח!! השפתונים של בורג'ואה הם אהבה ממריחה ראשונה עבורי...נהדרים!! יש לי כבר כמעט את כל הגוונים... :)
    פוסט נהדר ותתחדשי על הכל!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי! אשמח להמלצה על גוון ניוד שאינו משנה את צבעו על השפתיים..

      מחק
  3. פוסט מטמטם, צבעים משגעים ובחירות נפלאות!!
    ממליצה לך על ה-Vintage Romance של סליק, נראה לי שתאהבי אותה גם!
    מחכה להגרלההההה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על ההמלצה, נראה לי שבסוף כל הפלטות של סליק יהיו שלי.. מואהאהה

      מחק
  4. חולהההההה על הפוסטים שלך! הויזה פחות... חחחח חידשת לי לגמרי שיש eos! מלכה!
    👸😍

    השבמחק
  5. בלוג מעולה! מתי ההגרלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! מוזמנת להתעדכן בדף הפייסבוק שלי ולעקוב אחר הפרטים: https://www.facebook.com/BeautyInBetween

      מחק
  6. מדהים איך הטעם שלך קולע בול לשלי! ממש אהבתי את הכל, בייחוד השפתונים (גם אני לא מבינה את ההתלהבות מ-EOS) והלקים..

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק ש-EOS זה גימיק שתפס בזכות יח"צ טוב. מה שכן, בתור אחת שזורקת שפתונים בתיק ואח"כ לא מוצאת אותם, דווקא את הכדור של EOS קל למצוא בקלות..

      מחק
  7. אהבתי פוסט מלא צבעים ויופי אהבתי בעיקר את השפתונים והלקים. ממממ

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה איריס! אין ספק שהלקים מעניינים מאוד.

      מחק
  8. אני צריכה לשנס מותניים ולהזמין כבר מהאתר הפולני, לא מאמינה שעדיין לא הזמנתי :\

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא מאמינה שעדיין לא הזמנת.. נו נו נו לך!

      מחק
  9. איך קונים באתר? איך מסתדרים עם הפולנית הזאת?

    השבמחק
    תשובות
    1. בתחילת ובסיום הפוסט שמתי קישורים לפוסט הראשון בו מגוון טיפים להתמצאות באתר כולל אופציית תרגום. מצרפת לך את הקישור בכל מקרה: http://bit.ly/my_Polish_romance

      מחק
  10. אי אפשר לשנות את השפה לאנגלית?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט אפשר. כפי שעניתי בתגובה מעלייך, ממליצה להיכנס לפוסט הראשון בנושא, יש שם לא מעט טיפים כולל תרגום האתר: http://bit.ly/my_Polish_romance

      מחק
  11. וואו וואו וואו! מה שעשית לי עם קטריס.. ;) הולכת לפשוט על הדוכן שלהם כשאהיה בצ'כיה בשבוע הבא! :) אקנה לי מלא מלא מלא לקים, כי יש לי קצת מדי, כמובן. ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. זו מצווה להתחדש בלקים של קטריס. תהני בחו"ל מותק!

      מחק
  12. זוממת על הלקים והצלליות בהזמנה הבאה בעקבות הפסוט הזה.
    רק תיקון קטן: גולדן רוז היא חברה תורכית ולא אירופאית

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת בנוגע למקור של גולדן רוז. מה שכן טורקיה נחשבת מדינה אירואסית (אירופאית -אסייאתית) כך שהטעות לא גדולה..
      בכל מקרה, תהני מרכישתך הבאה, אני מחכה לנחיתתה של השלישית שלי.. :-)

      מחק