יום שבת, 4 ביולי 2015

החברה החדשה שלי - Amika

שלום יפות! הבה נפצח בקצת נוסטלגיה.. באמיקה נתקלתי לראשונה במסגרת קופסאות הגלוסיבוקס שפרגנו לנו דוגמיות ממוצריהם. העסק היה פשוט מאוד - מקבלים קופסא, ריח עז ונעים ניכר ממנה בעודה סגורה, הניחוח שובה את ליבנו ולאף אחת כבר לא אכפת מתוכנה המקרטע של הקופסא. אנסח זאת בקצרה "מיסטול חושים".
אם לרגע נשים את המרמור בצד, הרשו לי לערוך בינכן לבין אמיקה היכרות מחודשת ורשמית. אמיקה תשמח להיות "החברה" החדשה שלכן (וממש במקרה פירוש המילה "אמיקה" בלטינית הוא "חברה", איזה קטע..) נעים מאוד!
אמיקה הניו יורקית ידועה ברחבי העולם במוצרי השיער שלה; הן המכשירים והן התכשירים. מכשירי השיער מעולים, נוחים לתפעול ומתאימים ליד החובבנית כשם שמתאימים ליד המקצועית. אותם מלווים תכשירי שיער תומכים המתאימים לשימוש והגנה מפני חום. לשלל התכשירים מכנה משותף ומשמעותי: הם עשירים בשמן אובליפיחה המופק מפרי האובליפיחה (סוג של דובדבן אשחר רוסי, מודה שלא מכירה את הפרי אישית..)
פרי ייחודי זה בעל יכולת עמידה בתנאי מזג אויר קשים וקיצוניים (לא מפתיע שהוא מצליח לשרוד בערבות סיביר ובהרי ההימלאיה...). הוא קטן, קשה ומחזק את עצמו באמצעות חומרים מזינים אותם הוא מייצר בתהליכי גידולו. מלבד היותו מקור מצויין לאומגה 3, 6, 7 ו-9, הוא גם עשיר בחומצות שומן וויטמין C. אלמנטים אלו קריטיים לייצור קולגן ופרוטאין, המסייע בשמירה על עור, ציפורניים, ושיער בריאים.

מלבד יתרונותיו הבריאותיים, יתרון נוסף ולא פחות חשוב (הרי אנחנו אוהבות פרקטיקה) הפרי מאפשר יצירת פורמולה נטולת שמנוניות מעיקה הנדבקת לידיים ומגרזת את השיער. הפורמולה מספקת ריכוך עמוק, שומרת על סיב השיער מפני החום של מכשירי השיער וזאת מבלי שנקלל כל רגע את ידינו הספוגות בשמן.

מיתוג המוצרים צבעוני, מגוון ועושה כייף בעין כפי שהוא עושה כייף לשיער. חגיגה במקלחת.

מוצרים שישמחו להציע לכן חברות

Oil Treatment - סיפור אמיתי ושמות בדויים: מעשה בחברה לעבודה, עלמת חמד בשם "אולגה" שיצאה בהצהרה נחרצת "אני מפסיקה לצבוע את השיער". שאלתיה "הכצעקתה?" (טוב, אני לא באמת מדברת ככה, אבל זרמו איתי..) ונענתי "הצביעות התכופות יבשו את שיערי". אני, כחברה טובה שלא יודעת לחסוך בקומפלימנטים, סיננתי מתחת לשפם "רואים אולגוש, השיער שלך נראה עייף, מיובש, רופס ובקיצור - מטאטא שראה ימים טובים יותר. אך אל דאגה, פתרון קסם לי עבורך..." למחרת היום הפתעתי את אולגה במשרדה עם שני מוצרים לבית אמיקה: שמן לשיער וקרם לשיער מתולתל (אם לא ציינתי עד עתה שאולגה נראית כמו כבשה ממושקפת, אין עת טובה מזו לציין זאת). אצתי רצתי עם אולגה לשירותים ושם טיפטפה הילדונת מס' טיפות בודדת לכף ידה, חפנה את ידיה אחת בשניה והעבירה אותן קלות בשיערה תוך ליטוף תלתליה הסוררים והעייפים. תוך שניות ספורות כל תלתל חזר לעצמו; צורתו הוגדרה באופן ניכר, קפציותו הטבעית חזרה לעצמה, מגעו הרך דימה משי והריח... אוי הריח.. על אף שהיינו בשירותים, לא רציתי לצאת מהם פן אולגה וראשה הריחני יחזרו למשרדם ואני לשלי.. אין ספק שבאמצעות 4 טיפות שמן קניתי לעצמי מעריצה לכל החיים (עוד אחת שאפשר לסנג'ר להכנת קפה במשרד..) העיקר שאולגה מרוצה ואני הרווחתי את הקפה שלי ביושר.
עד כאן הסיפור המרגש, מחו את דמעותיכן, יש לכן עוד חפירות רבות לקרוא בהמשך..
דעו כי גם אם הינכן מתולתלות החפצות בהחלקת השיער, השמן הטיפולי ישמח לעמוד לצידכן (או על ראשכן) וייגן על שערכן בחירוף נפש מאימת הפן או המחליק הקראמי.
אנוכי, המתולתלת לשעבר, נהנתי מהמוצר בימי המקורזלים ואני נהנית ממנו לא פחות בימי המוחלקים.
שני גדלים בקבוקים עומדים לרשותכן: גודל נסיעות - 30 מ"ל ב-36 ש"ח (לרכישה) וגודל מלא 100 מ"ל ב-108 ש"ח (לרכישה)

Balancing Shampoo - השמפו המאזן של אמיקה מתאים לכל בעלות הפריזורה באשר הן: מתולתלות, מוחלקות, בעלות שיער יבש, שמנוני, צבוע, מובהר - You name it!  מצטיין בניקוי עמוק במיוחד ומכיל חלבונים, נוגדי חימצון וחומצות שומן המפנקים את השיער ומגנים עליו.
השמפו אינו מכיל מלחים ופארבנים (ככל מוצרי Amika) ומי שתתחדש בו ישר תשים לב לריחו הנהדר ולמרקמו הקרמי שאינו אופייני לשמפואים (הוא גם אינו מקציף כיתר מתחריו בשוק שכן אינו מכיל SLS). ממליצה להשתמש בכמות קטנה יחסית (תמיד תוכלו להוסיף עוד במידת הצורך) ולשטוף אותו מהשיער היטב לפני שאתן ממשיכות בשגרת החפיפה.
באתר גילטי מחיר 300 מ"ל עומד על 63 ש"ח.

Nourishing Mask - מאז ששיערי הוחלק אני פחות משתמשת במרככים ומעדיפה להיצמד למסכות שיער. מסיכת השיער של אמיקה זכורה לי מימי המתולתלים כאחת המסוגלת להתיר גם את קשרי השיער הקשים ולפרגן לשיער מתולתל ועייף קצת חיות ורוך. היא מבטלת פריזינג בשיער, מוסיפה לו ברק ומתיימרת לאיחוי קצוות מפוצלים (לא יכולה להעיד על כך משתי סיבות: הראשונה הסתפרתי לאחרונה כך שקצוות מפוצלים אינם בנמצא והשנייה - גודל המסיכה שקיבלתי להתנסות אינו מאפשר שימוש ארוך טווח).
אני מאוד אוהבת את המסיכה בייחוד כעת ששיערי חלק; היא אינה מכבידה עליו ומספקת לחות, רכות וגמישות לאורך ימים.
טיפ קטן - אם שיערכן ממש יבש ופגום, הייתי מוסיפה למסיכה עצמה מעט מהשמן הטיפולי ומאריכה את זמן השהות עם המסיכה מ-3 דקות לשעה בעוד שיערכן עטוף בכובע רחצה ומגבת חמימה. פינוק מובטח.
את המסיכה תמצאו באתר Guilty במחיר 108 ש"ח ל-500 מ"ל.

Curl Defining Cream  - את קרם הלחות לשיער מתולתל העברתי לאולגה עליה סיפרתי בתחילת הפוסט. גם הקרם, כשאר מוצרי הסדרה, עשיר בשמן אובליפיחה טבעי וויטמינים המסייעים בשיקום סיב השיערה.
הקרם מאוד עשיר ומומלץ לשימוש על השיער בעודו רטוב. אולגה החמודה השתמשה בקרם על שיער יבש וטענה כי הפיל את תלתליה והכביד עליהם.
אם אתן מתעקשות להשתמש בקרם על בסיס יומיומי, הרטיבו קלות את שיערכן והשתמשו בכמות קטנה להגדרת התלתלים או שתגמרו ככבשה פחוסה כמו אולגה.
500 מ"ל יעלו לכן 81 ש"ח (לרכישה) ואם אתן מחסידות קרם הלחות אך אינכן מתולתלות, תמצאו באתר גילטי גם קרם בשבילכן.

מחליק שיער קראמי  - מחליק השיער הקראמי של אמיקה משולב בטכנולוגיית אינפרא אדום השומרת על הלחות הטבעית של סיב השערה ובכך מונעת את ייבושה ושבירתה.
באריזת קרטון המסוגננת ברוח המותג שוכן לו המחליק מלווה בשני קליפסים לתפיסת השיער בעת עיצובו (לא הייתי משתמשת בהם בשגרה שכן הם אינם חזקים במיוחד).
כפתורי הויסות האנאלוגיים של המחליק נמצאים בתוכו במרחק מספק מהפלטות (אל דאגה שיערכן לא יסתבך בהם) ומאפשרים טווח טמפרטורה הנע בין 80 ל-230 מעלות (לשיער מתולתל, עקשן ועבה במיוחד). למיקום ואופי הכפתורים יתרון וחסרון: היתרון - האצבעות האוחזות במכשיר לא יכולות ללחוץ בטעות על כפתור חיצוני ולשנות את ויסות הטמפרטורה תוך כדי עבודה. החסרון - החוגה לא מאפשרת לבחור טמפרטורה מדוייקת ולהציגה על מסך כשם שניתן במכשירים בעלי שליטה דיגיטלית.
המחליק מתחמם תוך שניות ספורות ובפעולת גיהוץ בודדת השיער מתיישר (אמנם לא באופן "קרשי") וזוכה למראה מוקפד, חלק, נעים, נטול ייבוש וחשמל סטטי וזאת מבלי למשוך ולקרוע את השיער, דבר המתאפשר בזכות ציפוי סיליקט טורמלין של הפלטות (ציפוי טורמלין נחשב איכותי יותר מציפוי טפלון).
הנסיינית המתולתלת שלי (לא "אולגה" לשם שינוי) הביעה שביעות רצון מיכולת ההחלקה והמהירות בה היא מתבצעת ורמזה לי קלות כי תשמח לקבל מכשיר דומה ליום ההולדת...


רוחב הפלטות כ-3 ס"מ וניתן ליצור באמצעותן גם גלים נחמדים בשיער ואף בקבוקים. אם אתן לא מעוניינות 
להשקיע במסלסל ייעודי, הפלטות הצרות יעשו בשבילכן את העבודה.
היתרון הגדול במכשיר, מלבד שלל העיצובים המרהיבים הקיימים בשוק, הוא בטמפרטורת העבודה המינימלית שלו. טמפרטורה מאוד נמוכה בת 80 מעלות בלבד יכולה להתאים לבעלות שיער דקיק ועדין המעוניינות בהחלקה קלילה מבלי לחשוף את שיערן לטמפרטורות גבוהות.

למחליק כבל החשמלי המסוגל להסתובב בציר של 360 מעלות, דבר המונע התפתלותו במהלך העבודה ומאפשר שימוש נוח למדיי.
כעת נמכר המחליק ב-405 ש"ח בגילטי (לרכישה)

מלבד אתר החברה הרשמי המשווק את המוצרים (מפתיע, נכון?) המלצתי לרכוש את המוצרים באתר Guilty כיוון שהמחירים שם זולים מהאתר הרשמי ומכל אתר אחר (כן כן, גם סטרוברי) ולכל מכשירי השיער מוענקת אחריות יבואן למשך שנה.

ממליצה לבדוק את המגוון הקיים באתר; מסלסליםפניםמחליקי טיטניום ושלל מוצרי עיצוב לשיער המחכים לכן שם.
מלבד המוצרים עצמם, כבודדים, עומדים לרשותכן שלל קיטים שונים לשיער במחירים משתלמים ביותר (מוזמנות להציץ בגילטי, להשוות מחירים ולא לשכוח את עשרת אחוזי ההנחה שמגיעים לכן בקניה ראשונה במידה ונרשמתן לניוזלטר של האתר).
מתנה נהדרת לבנות המין היפה או סתם כפינוק עצמי..
נשיקות!


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

17 תגובות:

  1. פוסט מצויין, בדיוק צריכה לרכוש מוצרים לשיער, והתמונות מעולות כרגיל !
    רק לא הבנתי לגבי השמפו והמסיכה האם יש להן סדרות לכל סוג שיער או שהם מתאימים לכולם?
    אני בעלת שיער מתולתל טבעי אבל חייבת לשים קרם אחרי החפיפה אחרת השיער מתנפח.
    לגבי השמן, הוא מוריד "חשמל סטטי" ? יום אחרי החפיפה תמיד יש לי פריזים כאלה מעצבנים.
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. רוב המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער וחלקם ייעודיים לסוגי שיער ספציפיים.
      השמן מבטל פריזינג (הוא זכור לי לטובה עוד מימי כמתולתלת...)

      מחק
  2. מתלבטת הרבה זמן בנוגע למסיכה של אמיקה וזאת אחרי שניסיתי את השמן והוא פשוט מצויין. לכל תכשירי השיער ריח הזהה לשמן?

    השבמחק
    תשובות
    1. כל תכשירי הסדרה מתהדרים בניחוח זהה (מושלם בעיניי). הייתי שמחה גם אם היו משיקים בושם דומה..

      מחק
  3. אני מבואסת מאמיקה האמת, ניסיתי לעשות תלתלים עם המחליק שלהם, ופשוט הניסיון היה כושל :\ אני די מאשימה את עצמי, כיכול להיות שתלתלים לא יתפסו עליי לעולם, אבל כ"כ קיוויתי שמהם תבוא הגאולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תלוי בסוג השיער שלך, יש כאלה שלא מצליחות לשמור על תלתלי בייבילס יותר מ-10 דקות.. ניסיתי להשתמשת במוס (המתאים לטמפרטורות גבוהות) לפני השימוש במחליק?

      מחק
  4. אני עוקבת אחרי הבלוג דיי מזמן ורוצה לציין לחיוב את התמונות בפוסטים האחרונים, הן פשוט מעלפות! (אני יודעת שזה לא קשור לפוסט פשוט לא יצא לי לומר זאת עד עכשיו..)
    בעיניי אין על המחליקים של אמיקה, יש לי שני מחליקים בבית ואחד מהם זה אמיקה שקיבלתי לפני שנתיים והוא פשוט נהדר.
    את מוצרי השיער עוד לא ניסיתי אבל עשית לי חשק!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיכלי! אין ספק שציוד צילום מקצועי עושה את כל ההבדל.

      מחק
  5. אני מאד אוהבת את הסרום לשיער של אמיקה ואת המחליק של אמיקה שמציל אותי מימי שיער רעים

    השבמחק
    תשובות
    1. לאחת כמוך יש ימי שיער רעים? "צרות של בעלות שיער חלק..."

      מחק
  6. לאמיקה מוצרים מצויינים! ואני מאוד אוהבת את העיצוב הצבעוני הזה שלהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין על העיצוב של אמיקה, תמיד כ"כ צבעוני, משמח ושובה לב...

      מחק
  7. הי יקירה, זוממת על רכישה באתר גילטי
    אשמח לדעת- מה ההבדל בין השמן הטיפולי לבין הסרום?
    מה ההבדל בין השמפו המאזן לבין השמפו המותאם לשיער שעבר החלקה?
    מה ההבדל בין מסכת הtrx לבין המסכה האחרת המוצעת למכירה?

    השבמחק
    תשובות
    1. השמן הוא מוצר טיפולי המיועד לריכוך עמוק ושיקום השיער בעוד הסרום הוא מוצר עיצובי. נכון ששניהם מגנים על השיער מפני חום המחליק (הם מתבססים על חומרים זהים) אבל הפונקציונאליות מעט שונה.
      השמפו המאזן מתאים לכל סוגי השיער בעוד שישנם מנגד שמפואים ייעודים לשיער שמנוני ושיער יבש. לדעתי, אין יותר מדיי הבדל בין המוצרים.
      מבחינת המסכות, הן זהות בתפקידן אבל מסכת ה-TRX מתאימה לכאלו ששיערן בעייתי מבחינת הקשרים בצורה קיצונית.

      מחק
  8. כבר הרבה זמן שאני רוצה לקנות מאמיקה, עכשיו השתכנעתי סופית..
    את מכירה את הפרמייר שלהם? מתלבטת בינו לבין השמן (מתולתלת קשה..).

    השבמחק
  9. קניתי מחליק אמיקה טיטניום raw רציתי לדעת איזה טמפרטורה אני צריכה לשים בשביל שיער גלי צבוע בלונדיני

    השבמחק