יום שני, 24 במרץ 2014

גלוסיבוקס מרץ 2014

היי יפות! לאחר שתמו להם המאורעות הראויים לציון שזכו לקופסאות מרהיבות ויוצאות דופן, חזרנו לשגרת הקופסאות הורודה והמוכרת של גלוסיבוקסמה טומנת בחובה קופסת מרץ 2014?

כבר שמתחילים להרים את מכסה הקופסא פורץ לו ניחוח עז ונעים כשד המתפרץ מבקבוק. קופסא שנפתחת בכזאת קבלת פנים חייבת להיות מבטיחה...
כוכבי הקופסא

דבר הקופסא

אם מישהו שואל אותי...

מתוך ששת המוצרים בקופסא, 3 בגודל מלא ואחד בגודל travel size. 
  • צללית דואו של מייבלין - את מייבלין אני מאוד אוהבת, כתבתי עליהם רבות בבלוג (מי מכן שלא מכירה את פוסט קולור טאטו המיתולוגי שלי, מוזמנת להשלים את החומר..) מודה שהתנסיתי במוצרים רבים, אך טרם זכיתי לנסות צלליות אפויות מבית היוצר של מייבלין.. כחובבת אפייה על שלל רבדיה (למען הדיוק, לא בדיוק אפייה - תוצרי אפייה.. יאמי) חובבת אנוכי גם צלליות אפויות. לצלליות אפויות מרקם משיי, הן לא נוטות להתפורר, לא גורמות לנשורת ובד''כ גוונן עמוק יותר והגימור שלהן מוצלח מזה של אחיותיהן המאובנות.  צללית הדואו הכחלחלה Blue Earth מטעה בגווניה.  צד המרבל מתקבל על העור כסוף-סגלגל והצד שנראה ככחול מתקבל טורקיז על העור. ההטעיה הזאת מפתיעה לטובה ונרשמה אהבה מהסווטצ'ה ראשונה. בתמונה, הסווטצ'ים בוצעו על יבש אך בהנחה רטובה הפיגמנט שלהם יראה עשיר יותר. ככלל - ברשתות הפארם חפשו את מוצרי מייבלין במבצעים השונים או שתתפנקו באדיבות איביי ב-30 ש"ח..
  • שפתון גלוס של מינרז - למינרז ופארן אותה אמא, אך בניגוד לפארן המשווקת לכלל האוכלוסייה, מוצרי מינרז משווקים כליין מקצועי באמצעות קוסמטיקאיות. השפתון של מינרז מזכיר את הגלוס של פארן שקיבלנו בקופסת נובמבר 2013; במרקם, ניחוח ובאריזה. בניגוד לגלוס המבריק של פארן, לשפתון Citrine Gold של מינרז גימור שימרי ופחות גלוסי. הגוון הזהוב-ורדרד מחמיא לשפתיים ומעניק להן נופך שונה מעבר לשפתונים הניודים המצויים אצלי בשפע. הוא מעט שומני אך מזין את השפתיים ואינו גורם לתחושת יובש או דביקות הנפוצה בד"כ אצל גלוסים. מוצר חובה לחובבות האיפור המינרלי.
  • לק קולור קלאב  - אחרי שהתוודעתי לקולור קלאב לראשונה בקופסת נובמבר, שמחתי לשמוע שגם בקופסא הנוכחית שוכן לו לק מאותו הכפר ומחכה להפתיע אותי. התבאסתי קשות כשגיליתי שהלק שחיכה לי הוא ורוד זועק (וכדברי בעלי "את הולכת לאודישן של היפה והחנון??") מה אגיד לכן...? לפעמים גם אני מצליחה להפתיע את עצמי.. גוון הלק מרענן ומפתיע (אותי, לפחות), הוא בעל גימור קרמי, לא מבריק מדיי, נמרח בקלות, מתייבש במהירות ומפגין אטימות מושלמת לאחר מריחה אחת (!) בלבד. אני עדיין מנסה לפענח את פשר השם שלו Peppermint twist, אם יש לכן מושג - זרקו לי עצם.. באיביי הוא לא זול משמעותית ממחירו בארץ (22 ש"ח כולל משלוח), אבל אולי תוכלו להזמין שני לקים במחיר משלוח אחד...
  • מסכה לשיער של Aussie - אם תהיתן מה מקור הריח ששרר בקופסא, הרי לכן התשובה. מסיכת ריכוך לשיער של "אוזי" האוסטרלית מכילה תמצית Balm mint המתיימרת לחדור לעומק השערה ולשקם אותה. קשה לי לאחר שימוש אחד לעמוד על יכולתה לרפא קצוות מפוצלים ושרופים (באמת??) אבל לאחר חפיפה בודדת, מלבד ניחוחו הנעים של השיער, הוא באמת מרגיש רך יותר. ב-Chemist Direct ניתן למצוא את המסיכה ומוצרי אוזי נוספים במחירים נעימים לכל כיס.
  • סרום לילה מבית לבנדר - סרום אנטי אייג'ינג המכיל אצה אדומה (נשמע כמו שם של סושי), שמנים שונים (זרעי ענבים, אבוקדו, מקדמיה) ויטמין E ושמנים אתריים ריחניים במיוחד (לבנדר, ברגמוט, לימון וזרעי גזר). מוצרי לבנדר באשר הם מכילים חומרים טבעיים בלבד, נטולי SLS, פארבנים ושמנים מינרליים. אין ספק שחומרי הגלם טובים לנו, אך מה בפועל? לאחר שימוש יחיד בסרום השמנוני, העור מרגיש נעים ותחושת השמנוניות נעלמת. בטווח הרחוק, הסרום טוען לעיכוב הזדקנות, הפחתת נזקי שמש, פירוק רדיקליים חופשיים, שיפור מראה העיגולים השחורים מסביב לעיניים, הבהרת העור וכתמי פיגמנטציה. אני אתן לו צ'אנס (ככל שתספיק לי הדוגמית) בתקווה שאוכל לאשש את הבטחות המוצר. דבר אחד לא היה ברור לי, האם נדרש לאחר הנחתו השימוש בקרם לחות כפי שנדרש בעת השימוש בסרום רגיל, הייתי מוסיפה מידע זה להוראות השימוש של המוצר..
  • בושם Alien Eau Extraordinaire מבית טיירי מוגלר - חובבות המתוקים! התכנסו נא! מי מכן שמכירה ואהבה את ה"חייזר" המקורי (אל תהרגו אותי על התרגום לעברית..), תאהב גם את הניחוח בגרסתו החדשה וזאת כי ניחוחם כמעט זהה, עם כי ה"חייזר" החדש עדין יותר בעצמתו (אחרי הכל, אד"ט לעומת אד"פ). תמציות הפסגה: ברגמוט, תה ונרולי טוניסאי; תמציות הביניים: פרח טיארה וארגמן; תמציות הבסיס: ענבר לבן וקשמירן. צר לי - נכון לרגעי כתיבת שורות אלה, לא מצאתי אותו ברשת במחיר אטרקטיבי.
  • גיליון Go Style - כמו בקופסא הקודמת, גם כאן מצפה לכן גלויה המזכה בגיליון תמורת SMS (לאלו מכן שלא הבחינו בה חודש שעבר..)

לסיכום -  הקופסא החודש הצליחה להפתיע אותי. נהניתי להקליד פוסט זה ולהתבונן בציפורניי הורדרדות מחייכות לעברי בקריצה. מה אתן חשבתן עליה?
לפרטים נוספים בנוגע לקופסאות בקרו באתר החברה.

נשיקות וחיבוקים,


גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה








18 תגובות:

  1. אההההההההההההה!!!! רק לסקירות שלך אני מחכה!!! הבלוגרית היחידה שאשכרה פותחת את המוצרים ומתנסה בהם (ותאמיני לי, אני עוברת כמעט על כל הסקירות).
    כייף שקיבלת את הקופסא מוקדם החודש.
    הצללית והשפתון נראים מבטיחים.. בנוגע לבושם, אני לא סובלת את טיירי מוגלר ובשמיו המתוקים להחריד, לא מבינה למה לשלם כ"כ הרבה כסף בעבור עונש מחניק...?

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לי! הצ'ק בדרך אלייך...
      אני לא רואה טעם בסקירות haul ("מה קניתי / קיבלתי") מבלי להתייחס למוצרים עצמם...
      אני מאוהבת באנג'ל של טיירי מוגלר ותמיד הרגשתי בודדה במערכה כי כל החברות שלי ש-נ-א-ו אותו. אחת מהן אפילו איימה עלי שאם אני משתמשת בו לידה, היא לא תתקרב אליי... על טעם ועל ריח...

      מחק
  2. מרתק.אשתף בפייס. תודה.

    השבמחק
  3. פוסט תותחי וקופסה שווה במיוחד. מחכה לקבל את שלי כבר..

    השבמחק
  4. הקופסא החודש באמת הייתה שווה! קיבלתי את שלי היום וחייבת לציין שהתבאסתי אבל לא קיבלתי את הצללית. שמו לי אודם של קרליין במקום , בצבע ממש מגניב אבל לא עמיד במיוחד. הצבע של הלק פשוט אחד המהממים!
    אחלה סקירה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת זכור לי אודם "ספרקס" של קרליין מלפני מס' חודשים... מוזר... קיבלת אותו בזמנו?
      הלק בהחלט גורג'ס.. :-)
      תודה על הפרגון מתוקה!

      מחק
    2. לא, לא הייתי מנויה אז. כנראה בגלל זה לא הייתה להם בעיה לשים לי אותו.

      מחק
    3. יש מצב, חבל שהם ממחזרים מוצרים...

      מחק
    4. יש עוד אפשרות לקבל את קופסאת מרץ? [אני לא מנוייה]

      מחק
    5. היי! עניתי לך בפוסט אפריל שאני לא חושבת שניתן עדיין לרכוש אותה.
      וכפי שציינתי, תמיד שווה להתקשר לשיות לקוחות ולברר זאת (לכי תדעי, אולי נשארה להם איזו קופסא במלאי...)
      :-)

      מחק
  5. אני אוהבת ורוד! והורוד הזה מזכיר לי את לאבי דאבי של אסי.. או שאני טועה?
    בכל מקרה, אוהבת את אליין אבל קצת מאסתי בו, ברגע שכל בחורה שנייה שעוברת לידי ברחוב מריחה כאילו היא התקלחה עם הבושם הזה...
    הגלוס נראה מגניב בהחלט!

    השבמחק
    תשובות
    1. לאבי דאבי קצת יותר בהיר ונוטה יותר לורוד בייבי..
      בואי נסכם שכל בחורה שעוברת ברחוב לאחר ש''התקלחה'' בבושם שלה יכולה לעורר בנו בחילה קלה...
      הגלוס מגניב לגמרי, מעבר לצבע ולגימור הוא נותן הרגשת לחות ורעננות לשפתיים..

      מחק
  6. הפעם הקופסא חביבה ממש (מצד שני, אני משוחדת כי אני אוהבת את הלק הזה וגם את הצללית יש לי).
    הבשמים של טרי מוגלר- לא כוס התה שלי, אבל נחמד לקבל אותם

    השבמחק
    תשובות
    1. קופסאות חביבות טומנות בחובן מוצרים שאנחנו מעדיפות, זה מה שגורם לנו לאהוב את תמהיל הקופסא..
      מבחינתי, כל בושם מתקבל בברכה..

      מחק